پیام به نقاشی ساختمان

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

مقاله ها

فروشگاه آرتار دکور ، فروش انواع کاغذ دیواری های جدید، ساده، لاکچری با قیمت های کم تا گرانقیمت

خیلی ها شاید برای اینکه آشنایی اتو با برند دیجی کالا دارند، برای خرید کاغذ دیواری از این سایت خرید کنند، اما همیشه تامین کننده اصلی و واردکننده و پخش کننده اصلی قیمت و کیفیت اصلی را داشته و امکاناتی مثل مشاوره حقیقی و ارسال رایگان می تواند در اختیارتان قرار دهد و تنوع بالایی از انواع کاغذ دیواری های جدید، سه بعدی، ساده، لاکچری و ... برای فضاهایی مثل پذیرایی ، اتاق خواب، اتاق های کودک، پشت تلویزیون، محل کار و ... داشته باشید.

با داشتن بهترین و جدیدترین آلبوم های کاغذ دیواری با قیمت بسیار کم و تا بسیار لوکس و لاکچری گرانقیمت، شما بازه ای بسیار زیادی برای انتخاب های بهتر خواهید داشت.

کاغذ دیواری براساس رول است و هر رول در اندازه 53 سانتیمتر و در طول 10 متر می باشد که حدودا 5 متر مربع رو می پوشاند. هر رول از قیمت 50 هزار تا بالای میلیون تومان می باشد. براساس طرح، جنس، رنگ، کشور سازنده، مواد سازنده، ظرافت و مراحل تولید، خلاقیت و ... این قیمت تغییر می کند.

https://artaredecor.ir سایت کامل با قیمت های بروز برای خریدی آسان کاغذ دیواری و هر آنچه برای دکوراسیون منزل لازم دارید.

برای مشاوره و خرید می توانید با تلفن های : ۰۲۱۷۷۳۲۳۲۲۹ و ۰۹۱۲۲۳۷۸۳۶۱ و یا به صورت حضوری به آدرس : تهرانپارس، خیابان زهدی، نبش آزادی، پلاک ۴۵۶ مراجعه کنید.

 

 فروشگاه آرتار دکور ، فروش انواع کاغذ دیواری های جدید، ساده، لاکچری با قیمت های کم تا گرانقیمت

 

داستان آدم های سخت کوش همیشه شنیدنیه ... آدم هایی که برای هدف های قشنگ شون هر روز انرژی می گذارن و هزاران کار می کنن تا رویاهاشون رو بسازن. عباس حسین زاده آرتار دکور یکی از آن آدم هاست که همیشه داستانی پرقدرت از کارهای گذشته و برنامه های آینده اش برای گفتن داره.

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

انجام کلیه امور نقاشی ساختمان با مدیریت مجرب و پرسنل توانمند. پذیرفته میشود.کارتان را به ما بسپارید تا...
به تازگی شرکت رنگ و رزین نیپون ژاپن که به عنوان بزرگترین تولید کننده رنگ در آسیا شناخته می شود. مسابقه...
آخرین قیمت های کاغذ دیواری قیمت کمتر، حساسیت به بوی رنگ و انجام کار در کمترین زمان ممکن از جمله دلایل...
با عرض سلام نقاشی ساختمانی ساکنی با استفاده از بهترین رنگ های روغنی وپلاستیک و اکرولیک و مولتی کالر و...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان