پیام به نقاشی ساختمان

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

فراخوان فستيوال نوآوري هاي صنعت رنگ و رزين

 

فراخوان فستيوال نوآوري هاي صنعت رنگ و رزين


فراخوان فستيوال بازار دارايي فكري
(نوآوري‌هاي صنعت رنگ و رزين)

 
مركز فن‌بازار ملي‌ايران (زیر نظر پارك فناوري پرديس) با همكاري موسسه پژوهشي علوم و فناوري رنگ و پوشش، شركت فرابورس ايران و با حمايت معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري، پس از برگزاري فستيوالهاي تخصصي که با استقبال خوب صنعتگران و سرمايه‌گذاران برگزار شد در نظر دارد فستيوال تخصصي در زمينه نوآوري‌هاي صنعت رنگ و رزين در مهرماه 96  برگزار نمايد.

  • این فستيوال تخصصي به منظور تجاري­سازي نوآوري‌هاي اين حوزه صنعتي از طريق معامله / جذب سرمايه‌گذار در بازار دارايي فكري و با حضور سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان اين حوزه صنعتي برگزار می­شود.
  • اختراعات حائز شرايط، پس از طي فرآيند ارزيابي و انتخاب در روز برگزاری فستیوال به مخاطبان معرفي شده و زمينه تعامل بين طرفين با برگزاري جلسات رودررو فراهم مي­شود.
  • در صورت حصول توافق و انجام معامله از طريق بازار دارايي فكري، حمايت­هاي مادي و معنوي معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري براي تكميل مستندات اختراعات و نيز خريد اختراعات توسط صنعتگران و سرمایه­گذاران در قالب ارائه تسهيلات وجود خواهد داشت.
  • مخترعاني كه تمايل به حضور در اين فستيوال را دارند، مي­بايست فرم‌ ثبت‌نام را از این لينك دريافت و پس از تكميل به انضمام تصوير گواهي ثبت اختراع حداكثر تا تاريخ 10/06/1396 به آدرس ايميل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمايند.

*   *   *   *   *
متقاضيان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر در اين خصوص به سايت فستيوال به نشانيwww.techfestival.ir مراجعه نموده و يا با شماره‌هاي 32-02176250030 تماس حاصل نمايند
.

کلمات کلیدی: اخبار نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان,صنعت رنگ و رزین,نوآوری های صنعت رنگ و زرین

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

رنگ روغنی پلاستیک اکرولیک پتینه کنیتکس نصب کاغذ دیواری مولتی کالر نصف قیمت کار سریع و با کادر...
ساکن تهرانم استاد کار نقاش هستم جویای کارم   شهریار...
پخش آراداسپری رنگ و چسب تک گل گلریزان پخش به صورت نقد و مدت دار خدمت همکار۲۴ ماه گارانتی ، تحویل در...
رنگ و نقاشی ساختمان با بهترین کیفیت و قیمت حجت اخلاقی 09336228045       کلمات...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان