پیام به نقاشی ساختمان

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

سفارش نقاشی ساختمان - خدمتی جدید از سایت نقاشی ساختمان

بعد از تلاش ها و سختی های فراوان بعد از گذشت سالیان سال از فعالیت در حوزه نقاشی ساختمان و ارائه خدمات به نقاشان عزیز و هموطنان گرامی، همواره در تلاش بوده ایم خدمات خود را بهبود بخشیده و طبق استانداردهای روز دنیا عمل کنیم. در راستای این مورد برآمدیم تا بخشی را جهت بهبود و تسهیل سفارش کار برای نقاشان و هموطنان گرامی تهیه نمائیم تا بتوانند سفارشات نقاشی ساختمان خود را به صورت اینترنتی ارسال، قیمت مربوطه را دریافت و اقدام به ثبت سفارش به صورت آنلاین کنند.

ورود به بخش سفارش نقاشی ساختمان

 

برای دریافت مشاوره سفارش نقاشی ساختمان روی گوشی تان، عدد 20 یا کلمات " مشاوره نقاشی ساختمان " رو به شماره 09121943801 پیامک یا تلگرام کنید.

 

معرفی بخش سفارش:

ما در این بخش با دریافت اطلاعاتی نظیر مشخصات فردی، آدرس، متراژ و نوع نقاشی ساختمان موردنیاز اقدام به محاسبه آنلاین قیمت خدمات نقاشی ساختمان کرده و پس از تایید اقدام به صدور پیش فاکتور می کنیم. پس از تایید اطلاعات و هویت فرد ثبت کننده، اقدام به ارسال کارشناس برای بازدید رایگان محل کرده تا سفارش در سریع ترین و به بهترین کیفیت انجام شود.

 

مراحل بخش سفارش:

 

مرحله 1 : ثبت مشخصات فردی: در این قسمت اقدام به دریافت نام و شماره تماس فرد ثبت کننده برای ارائه خدمات ساختمانی می کنیم.

 

سفارش نقاشی ساختمان مرحله 1

 

 مرحله 2: مشخص کردن نوع کار و توضیحات کار: در این مرحله در ابتدا اقدام به دریافت نوع محل رنگ آمیزی (داخلی یا خارجی و ...) کرده و سپس متراژ محل مورد نظر خواسته می شود. بعد از تکمیل اطلاعات تکمیلی نظیر استان و آدرس محل سکونت، اقدام به دریافت محل و مکان رنگ آمیزی می کنیم. بعد از وارد کردن اطلاعات ذکر شده نوبت به انتخاب نوع نقاشی ساختمان کرده و در صورت مد نظر داشتن نقاشی خاص کاربر میتواند فرد مورد نظر را طبق استان مشخص شده انتخاب کند. پس از وارد کردن اطلاعات قیمت نقاشی به کاربر اعلام می شود.

 

سفارش نقاشی ساختمان مرحله 2

 

مرحله نهایی: تایید و ثبت اطلاعات: در این مرحله با صدور یک پیش فاکتور به کاربر اقدام به تایید صحت اطلاعات کرده و در صورت مورد تایید بودن با وارد کردن کد تایید در انتهای صفحه کاربر اقدام به ثبت آگهی می کند.

 

سفارش نقاشی ساختمان مرحله 3

 

ورود به بخش سفارش نقاشی ساختمان

 

برنامه آینده برای بخش سفارش:

  • راه اندازی بخش آنلاین نقاشی ساختمان
  • ساخت و تولید اپلیکیشن موبایل
  • معرفی نسخه دوم
  • اضافه کردن نقاشان در تمام نقاط کشور
  • اضافه کردن پنل کاربری نقاشان جهت نمایش و مشاهده آگهی ها

کلمات کلیدی: سفارش نقاشی ساختمان, نقاشی ساختمان, برنامه سفارش نقاشی ساختمان, اپلیکیشن سفارش نقاشی ساختمان, سفارش نقاشی ساختمان آنلاین, نقاش آنلاین, سفارش رنگ, نقاشی آنلاین, نقاشی خانه آنلاین

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

دریافت پروانه ساخت - سند مالکیت برای املاک شما  دریافت پایان کار - پیمانکاری ساختمان - انجام...
اجرای انواع رنگ ساختمانی پلاستیک، روغنی، اکریلیک، مالتی کالر،کارهای چوبی...
نقاشی برادران طلایی اجرای تمام رنگهای...
جمشید طالبی، معاون انجمن صنفی نقاشان منطقه 4 تهران در گفت و گو با خبرنگار سایت نقاشی ساختمان در ارتباط...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان