پیام به نقاشی ساختمان

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

با هزینه کمتر نقاشان ایرانی را نادیده نگیریم

با هزینه کمتر نقاشان ایرانی را نادیده نگیریم


رنگها تاثیرات فروانی بر روحیه و رفتار انسانها می گذارند و حالات روانی وعاطفی آنان را شدیداً تحت تاثیر قرار می دهند. رنگها هر یک حاوی پیامی خاص به بینندگان می باشند که این موضوع از قدیم مورد برسی و تحقیق دانشمندان و روانشناسان بوده و در دهه های اخیر در مباحث روانشناسی رنگها تحقیقات و کندوکاوهای فراوان و مفصل صورت پذیرفته است.
اما امروز، خبرنگار سایت نقاشی ساختمان به صورت تخصصی به امر نقاشی نه از جهت پرداختن به رنگ های متفاوت و تاثیر آنها بر شخصیت و روحیه افراد بلکه از جهت وضعیت معیشتی کارکنان این حرفه، پرداخته است.
علی بزرگی، نقاش ساختمان در گفت و گو با خبرنگار این سایت با اشاره به وضعیت کنونی این حرفه، بیان داشت: نقاشی ساختمان و به ویژه رنگ آمیزی منازل در روزگار ما مهم قلمداد می شود که با گذر زمان اما هنرهای مختلفی به این عرصه وارد شده اند.


وی با اشاره به هنرهای مختلف در حوزه نقاشی ساختمان، ادامه داد: بلکا که مربوط به زیبایی بیشتر منازل می شود در گذشته با درخواست کثیر مردم روبه رو بود اما امروزه به دلیل هزینه های بسیار آن برای تعویض و یا تعمیر از استقبال مردم کاسته است اما یکی دیگر از هنرهای موجود در نقاشی ساختمان که تحت عنوان پتینه قلمداد می شود، همچنان با استقبال خوبی روبه رو می باشد.

با هزینه کمتر نقاشان ایرانی را نادیده نگیریمبزرگی خاطرنشان کرد: نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان اما از مواردی است که از دیرباز تا به امروز شرایط ویژه خود را حفظ کرده است.
این نقاش ساختمان از وضعیت مطلوبی که اتحادیه نقاشان برای افراد مشغول به کار ایجاد کرده است سخن به میان آورد و بیان داشت: علیرغم شرایط مطلوب از سوی اتحادیه نقاشان اما مردم با ساختار شکنی خود در قیمت و هزینه رنگ آمیزی ساختمان موجب بروز مشکلات متعددی برای نقاشان می شوند.
وی با اشاره به تاثیر مثبت سایت های اینترنتی در حرفه نقاشی ساختمان، گفت: مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی باعث شده است تا با در دسترس بودن اینترنت، سایت های مختلف عاملی برای جایگزین شدن روزنامه خوانی و سایر مباحث تبلیغاتی برای کاریابی به شمار روند.

 

همه چیز از میدان امام حسین شروع شد
 قاسم امانی از دیگر نقاشانی است که مدتی طولانی به این کار پرداخته اما وی از مشکلات متعدد این حرفه سخن به میان آورد و بیان داشت: کمبود درخواست برای رنگ آمیزی ساختمان مشکلات متعددی را برای ما به وجود آورده است که با راه اندازی سایتی جهت پرداختن به این حوزه امکان بهبود شرایط کارکنان این عرصه را به نقاشان می دهد.

 

از میدان امام حسین تا سایت های اینترنتی با نقاشان
نقاشی و نقاش بودن ویژگی است که گویا امروزه طبق کودکی افراد همگان خود را در آن حرفه ای می دانند اما این درصورتی است که نقاشانی در کشورمان وجود دارند که با تجربه های یک ساله تا 40 ساله مشغول به فعالیت در این عرصه می باشند.
میدان امام حسین در پایتخت اما مکانی است که تجمع این افراد به وضوح هرچه تمام تر دیده می شود؛ افرادی که لحظه به لحظه زندگی خود را از میدان حسین تا به داخل خانه های مردم برای رنگ آمیزی سپری کرده اند و اکنون شرایط آنها به طور کاملا جدیدی تغییر یافته است و آن هم بیکاری است.
جوان 19 ساله و پیرمردی 60 ساله با خواسته ای مشترک در میدان امام حسین منتظر انتخاب شدن از سوی مردم برای کسب مال حلال برای فرزندان خود هستند و این وجه مشترک آنها درخواست توجه بیشتر مردم به آنها و عدم استفاده از نقاشان افغان در کشور است چراکه طبق گفته یکی از همین نقاشان نه تنها نقاشان افغان با دریافت مبلغی کمتر از مردم باعث بیکاری آنها می شوند بلکه عدم وجود کیفیت در کار آنها امری مهم و مشکل ساز برای مردم و حتی سایر نقاشان محسوب می شود که البته وجود سایت های اینترنتی جهت اخذ شماره تلفن این افراد و انتخاب آنها از این سایت جهت کمک به وضعیت آنها مثمر ثمر واقع خواهد شد.

 

مردم کیفیت را قربانی زیبایی نکنند
در ادامه این گزارش اما نقاشان با تجربه ای که با خبرنگار سایت نقاشی ساختمان گفت و گوی کوتاهی داشتند خطاب به مردم خواستار توجه به رنگ دیوارهای منازل شدند.
طبق نظریه و تجربه این نقاشان، رنگ سفید بهترین و مناسب ترین رنگ جهت استفاده برای دیوار منازل به دلیل همرنگی با گچ دیوار به شمار می رود و در مراتب بعدی می توان رنگ هایی از جمله کرمی، قهوه ای، گلبه ای، زیتونی، یاسی، فیروزه ای، نسکافه ای و استخوانی را به عنوان رنگ های مناسب برای دیوار منزل ارائه داد اما سایر رنگ ها به عنوان مثال زرشکی و مشکی که تفاوت بسیاری با رنگ گچ زیرین خود دارند و آسیب پذیر هستند، با استقبال کمتری از سوی مردم روبه رو می باشند.
همچنین با وجود ورود ایده های جدید در عرصه نقاشی ساختمانی می توان به پتینه و بلکا اشاره کرد که طبق نظرات نقاشان و متخصصین این حوزه از ساختمان، پتینه به عنوان عاملی برای طراحی و زیبایی بیشتر منازل گزینه مناسبی به شمار می رود.
 

تهیه و تنظیم: راضیه شعبانی خبرنگار سایت نقاشی ساختمان

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

 رزین اپوکسی با توجه به شفاف بودن برای اجرای طرح های هنری در قالب ساخت زیورآلات، بدلیجات، جواهرات و...
مصاحبه تصویری اختصاصی سایت نقاشی ساختمان با مجید کیا مدیر فروش شرکت شبرنگ و محمد حسین یزدی نیا مدیر...
بهترین رنگ ها برای رنگ آمیزی آشپزخانه در نقاشی ساختمان   در طی این مطلب بر محوه انتخاب بهترین رنگ...
نقاشی ساختمان و رنگ کاری صنعتی و سوله 09366164614 حامد جعفری     کلمات کلیدی: نقاش,...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان