پیام به نقاشی ساختمان

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

گفتگو با مسعود صادقی مدیرعامل صنایع رنگ بارک

گفتگو با مسعود صادقی مدیرعامل صنایع رنگ بارک

"کیفیت محصولات در ارائه خدمات را مد نظر خود قرار داده ایم"

مصاحبه با آقای مسعود صادقی مدیر عامل صنایع رنگ بارک
صنایع رنگ بارک شهرستان قم که از سال 1359 تاسیس شده است در جهت تولید انواع رنگ های ساختمانی و دکوراتیو با مدیریت مسعود صادقی همچنان به فعالیت خود با انگیزه تولید رنگ های ساختمانی به منظور زیبا سازی، ادامه می دهد.
مدیرعامل شرکت صنایع رنگ بارک در گفت و گو با خبرنگار سایت نقاشی ساختمان بیان داشت: پیش از انقلاب اکثر افراد به دنبال ساخت موشک، انفجار و پیروزی در برابر دشمنان بودند اما امروزه و پس از انقلاب به دنبال زیبا سازی هستند.
وی ادامه داد: در راستای این اتفاقات کار را با بیشتر با چسب های فوری و مقداری ضد زنگ آستری ها شروع کردیم.
صادقی افزود: در اسفند ماه سال 1363 متاسفانه کارخانه دچار سانحه آتش سوزی شد و به مدت یک سال این مکان از بین رفته بود.
وی همچنین از شروع مجدد فعالیت کارخانه سخن به میان آورد و ادامه داد: به صورت مجدد کارخانه جدیدی در سال 65 احداث شد که خوشبختانه تاکنون با توان بالایی این برند در بازارهای سراسر کشور به فعالیت می پردازد.
مسعود صادقی، مدیرعامل شرکت صنایع رنگ بارک با تاکید بر اهمیت توجه به کیفیت محصولات، عنوان کرد: ایجاد یک ازمایشگاه همکار استاندارد : برای اینکه کیفیت این محصور و رنگ ها را به حداکثر برسانیم، توانسته با ما همکاری و مساعدت داشته باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به تحریم های اقتصادی که از سوی کشورهای اروپایی برای کشورمان وجود دارد، مجبور به ورود کالاهای مورد نیاز از کشورهایی نظیر هند، چین و یا مصرف مواد اولیه داخلی شدیم تا بتوانیم کنترل خوبی در راستای دستیابی به کیفیت قابل قبول و مطلوب مشتریان و مردم داشته باشیم که خوشبختانه اکنون به این مهم نیز دسترسی یافته ایم.
کیفیت رنگ های شرکت صنایع رنگ بارک افتخار آمیز است
صادقی با بیان اینکه در سال 95 و 96 توانسته ایم میان 40 الی 50 درصد افزایش فروش داشته باشیم، گفت: در جهت کاهش قیمت و رفاه مشتریان شرکت بازرگانی را راه اندازی کردیم تا بتوانیم مواد اولیه را به صورت انبوه خریداری کرده و با کنترل های زیاد آن را به حد کالاهای اروپایی برسانیم.
وی با اشاره به هدف اصلی شرکت در ارائه خدمات، تصریح کرد: هدف از این اقدامات، ترغیب شرکت های همکار و رقیب درجهت خریداری کالاهایمان بوده است و در همین راستا نیز موفق شدیم تا مواد اولیه‌مان را نسبت به دیگران با با قیمت کمتری و با وجود کارشناسان برتر با سوابق بالا و شناخت کامل بر حوزه رنگ در این حوزه به پایان برسانیم.
صادقی بیان داشت: اکنون بیش از 15 سال است که به امر صادرات با کشورهای استقلال یافته ای همچون اوکراین، افغانستان، و ... پرداخته ایم اما به یک نتیجه ای رسیدیم که آن هم جلوگیری از عدم صادرات بوده و دلیل آن نیز این است که کالاهای صادراتی را با یک کیفیت ویژه در سطح کشور و به مشتریان خودمان ارائه می دهیم.
وی ادامه داد: کیفیت خوب محصولات را به مردم ایران اختصاص داده ایم و با این کار مازاد تولید برای صادرات باقی نماند اما لازم به ذکر است که برخی افراد با خرید محصولات ما امر صادرات را به دست گرفته اند.
مدیرعامل شرکت صنایع رنگ بارک همچنین اظهار داشت: تمامی مشتریان با تعریف هایی که از محصولات ما دارند باعث برکت در این شرکت شده اند.

 

در ادامه می توانید مصاحبه تصویری آقای مسعود صادقی با سایت نقاشی ساختمان را مشاهده نمایید:

غرفه صنایع رنگ بارک در نمایشگاه رنگ و رزین

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

نقاشی ساختمان در تمام نقاط تهران و کرج. کیفیت تضمینی قیمت مناسب...
نقاشی داخل ساختمان ابزار درب چوبی شومینه با کادر مجرب  نقاشی رنگ به رنگ  نقاشی ساختمان...
طراحی و اجرای نقاشی بر روی دیوار، منظره، حیوانات  کاشی شکسته  تابلوهای سفالی  و طرح...
تزیینات و دکوراسیون داخلی پالادیوم اجرای کلیه رنگ های ساختمانی: روغنی- پلاستیک- اکرولیک اپوکسی-نما-...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان