پیام به نقاشی ساختمان

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

برای ساماندهی نقاشان باید تشکیلاتی عمل کرد

جمشید طالبی، معاون انجمن صنفی نقاشان منطقه 4 تهران در گفت و گو با خبرنگار سایت نقاشی ساختمان در ارتباط با ساماندهی نقاشان گفت: به منظور بهبود فعالیت نقاشان تنها راه، ساماندهی و سازماندهی این قشر از جامعه می باشد.


وی ادامه داد: در همین راستا، صنفی تحت عنوان صنف نقاشان، برای سال های متمادی مشغول به فعالیت می باشد و به دفاع از حقوق اعضای صنف می پردازد.
طالبی افزود: با ساماندهی و کار تشکیلاتی در این صنف، عضویت افراد بر اساس تشخیص مجمع، صورت می گیرد که پس از تایید عضویت، افراد براساس کار و جایگاهی که دارند مبالغی را پرداخت می نمایند.
وی همچنین بیان داشت: طبق سال های گذشته این مبلغ از 50 هزار تومان شروع می شود.
معاون انجمن صنفی نقاشان منطقه 4 تهران در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار این سایت مبنی بر دلیل اخذ مبالغ، تصریح کرد: به هیچ وجه مبالغ دریافتی صرف هزینه های شخصی نمی شود و تمامی مبالغ در راستای امور دفتری هزینه می شوند.
وی همچنین با اشاره به حمایت ویژه ای که این صنف از کارگران دارد، عنوان کرد: شورای حل اختلافی جهت رسیدگی به امورات و مشکلات پیش آمده در این صنف وجود دارد که متشکل از سه عضو که یکی از آنها نیز در همین حرفه تجربه کار را داشته است می باشد.
طالبی خاطرنشان کرد: این شورا تنها به رسیدگی به شکایات اعضای صنف نبوده و شامل تمامی نقاشان در سطح استان تهران می شود.
وی همچنین با تاکید بر اینکه باید شخصیت نقاشان از سوی تمامی دستگاه ها و اشخاص حفظ شود، گفت: این افراد معمولا در محیط هایی مشخص همانند گذشته جمع شده و برای اخذ کار منتظر می مانند؛ که با این شرایط سختی که دارند همواره باید احترام آنها را حفظ و در راستای بهبود وضعیت آنها گام برداشت.
طالبی با بیان اینکه بخش اعظمی از نقاشان بیمه هستند، یادآور شد: نقاشان با هزینه خود و با حمایت صنف نقاشان و البته پس از تایید بازرسی، بیمه می شوند.
وی در ادامه این مبحث از مشکلات موجود در خصوص بیمه نقاشان سخن به میان آورد و عنوان کرد: در بخش بازرسی مشکلات متعددی برای نقاشان به وجود می آید و دلیل آن نیز روند کاری است که در بحث رنگ آمیزی ساختمان مطرح می شود. برای مثال وقتی رنگ روغنی نیاز به زمان برای خشک شدن دارد قطعا نقاش در ساختمان حضور ندارد اما این درصورتی است که بازرس عدم حضور وی را به عدم فعالیت مرتبط می داند و این امر نیز مشکل ساز خواهد بود.
وی درپایان متذکر شد: کشور ایران همچون کشورهای اروپایی و پیشرفته نیازمند امر تشکیلاتی است تا بتواند به بهترین نحو کارگران را ساماندهی نماید.
در پایان لازم به ذکر است که شورای حل اختلاف صنف نقاشان واقع در تهران، فلکه دوم تهران پارس، خیابان جشنواره، پلاک 235، طبقه دوم می باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

اجرای انواع رنگهای روغنی و پلاستیک مولتی کالر بلکا و نصب انواع کاغذدیواری های ایرانی و خارجی با قیمت...
نیاز به 20 تا 30 نفر استادکار نقاش جهت انجام کناف سقف ، ماستیک ، دنباله کاری و رنگ پلاستیک واحدی 750...
اجرای نقاشی ساختمان اصفهان مرادی پرداخت به صورت نقد اقساط طی سه قسط رنگ روغن متری از ۸ هزارتومان تا ۱۲...
کلیه کارهای ساختمان پذیرفته می شود، از جمله : نقاشی ساختمان و تخریب ساختمان و بازسازی و گچکاری و منازل...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان