پیام به نقاشی ساختمان

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

پرطرفدارترين رنگ در دكوراسيون چه رنگى است؟

 راهنمای انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون

پرطرفدارترين رنگ در دكوراسيون چه رنگى است؟ پيشرفت تكنولوژى، پيشرفت تجملات منازل و درنهايت پيشرفت در خلق و خوى مردم ايران تغييرات گسترده اى را از بزرگترين مسائل مثل انتخاب ابزار و امور روزمره، تا كوچك ترين امور درخصوص تزيينات به وجود آورده است.

اما آنچه اين تغييرات را به خوبى بروز مى دهد و آن ها را ملموس مى نمايد، استفاده ار رنگ هاى گوناگون مى باشد.
شايد اگر بخواهيم شخصى را بشناسيم و يا حتي شناخت بيشترى نسبت به نزديكان خود پيدا كنيد، سليقه آنها در رنگ مى تواند گزينه اى مناسب براى اين امر به شمار رود.
ساده ترين و درعين حال مشهود و مشهور ترين  استفاده رنگ را مى توان در تعزيه خوانى ها در خصوص واقعه كربلا معرفى كرد كه همواره رنگ سرخ نشاندهنده خشم و خبيثى افراد و رنگ سبز به معناى صبر، متانت و بزرگى افراد مى باشد.
اما امروز سايت نقاشى ساختمان درنظر دارد تا با معرفى چند رنگ و البته معرفى مفاهيم روانشناسى آنها به شما بياموزد تا چگونه اطرافيان خود را بيشتر بشناسيد.
مشکی رنگ سلطه و قدرت است. این رنگ برای مد پرطرفدار است اما براى منازل مخصوصا منازلى كه محيط كوچك ترى دارند خيلى مورد استقبال قرار نمى گيرد.
رنگ سفيد نور را منعکس می کند و رنگ تابستانی محسوب می شود.رنگ سفيد برای دکوراسيون و مد پرطرفدار است چون یک رنگ روشن و ملایم است، و با همه چيز تناسب دارد.
قرمز، پرشورترین و تندترین رنگ است که سبب سریعتر شدن ضربان قلب و تنفس می شود. قرمز همچنين رنگ عشق است. رنگ قرمز جلب توجه می کند اما معمولاً رنگ قرمز در دکوراسيون برای تاکيد مورد استفاده قرار می گيرد. دکوراتورها بر این ایده اند که مبلمان قرمز محشر است چون جلب توجه می کند.
 در حال حاضر پر طرفدارترین رنگ برای دکوراسيون سبز است که مظهر طبيعت است. برای چشم، سبز ملایم ترین رنگ است و می تواند قدرت دید را افزایش دهد. رنگ سبز نشاط آور و آرامش بخش است. مردم انتظاردارند افرادی که در تلویزون ظاهر می شوند در " اتاقهای سبز رنگ" باشند تا آرامش یابند.
بین ترکیبات رنگی که افراد به اراده و سلیقه خود ایجاد می‌کنند و ویژگی‌های شخصیتی و رنگهای ذهنی فرد ارتباط مستقیمی وجود دارد. انسانها علاقه بسیاری به ترکیبات رنگی چهره و ظاهر خود می‌باشند و که می‌توان آن را خود دوستی نامید. از سویی دیگر، رنگهایی وجود دارد که نشان دهنده رنگهای ذهنی و شخصیتی فرد است و روحیه وی را نشان می‌دهد.
پس در انتخاب رنگ در منازل دقت بسيارى داشته باشيد تا همواره نه تنها زيبايى منزل از بين نرود، بلكه با استفاده درست نيز جذاب تر به نظر بيايد.

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

به تعدادی نیروی نیمه ماهر نقاش ساختمان جهت بندرعباس یا میناب  جهت بتونه و ماستیک زیر کار...
دنبال نقاش مطمئن و کاربلد برای محل زندگی و کارتان هستید؟ نقاشی ساختمان پارسیان را از دست ندهید. پارسیان...
نقاشی ساختمان با ضمانت 5 ساله پلاستیک روغنی مولتی کالر تکسچر پلی کالر بلکا طرح های صدفی کنتکس و...
نقاشی ساختمان جمالی کیلر سیلر پتنه کاری کاغذدیواری و... پذیرفته میشود بازدید رایگان   سعید...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان