پیام به نقاشی ساختمان

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

مدیر عامل رنگ سحر : هیچ کارگری را اخراج نمی کنیم

مدیرعامل رنگ سحر در گفتگوی تلویزیونی با اشاره به لزوم اعتماد مشتریان به سازمان از ثبات قیمت محصولات رنگ سحر در سال جاری خبر داد.

مصاحبه با علی محمدی ، مدیر عامل شرکت رنگ سحر

 

علی محمدی ضمن حمایت از کارگران و نیروی انسانی گفت: تا به حال هیچ نیروی انسانی را اخراج نکردیم و به فکر تعدیل نیرو نیستیم و نیروی انسانی را دارایی شرکت می دانیم.
وی در پاسخ به سوال در مورد عودت خسارت مغازه داران رنگ در دوران بعد از جنگ تحمیلی به شرح ماجرا پرداخت و گفت: خسارت مغازه داران را دادیم در حالی که محصول را قبلا از ما خریداری کرده بودند؛ در آن زمان مغازه دارانی که حدودا 100 الی 150 هزار رنگ خریده بودند یک شبه با افت قیمت مواجه شدند و ما خود را جای آن ها قرار دادیم و در واقع یک ریسک دوجانبه بود یا نابود می شدیم یا ادامه می دادیم و پیشرفت می کردیم. ما تصمیم گرفتیم به جای افت قیمت به خریداران رنگ بدهیم و از آن ها خواستیم که رنگ سفارش دهند و ما به جای تفاوت قیمت رنگ رایگان در اختیار آن ها قرار دهیم، که تا حدی مغازه دارها باور نکردند و ما مورد سرزنش و اتهام باز خراب کن قرار گرفتیم.
بعد از این تدبیر مدیریتی ما با سفارش های چند برابری مواجه شدیم و از این سفارش ها تعجب کردیم و به اصطلاح مشتریان و مغازه دارها محبتی که ما کرده بودیم را چند برابر به ما برگرداندند و ما برای این که سفارش ها را بتوانیم تحویل دهیم سه شیفت کار می کردیم و مردم به ما اعتماد کردند.
وی با بیان اینکه سال ها پیش فقط در فکر جوابگوی سفارش های بازار، توسعه بازار و یکسره در حال پیشرفت بودیم تقریبا از 7 الی 8 سال پیش که اولین استارت رکود بازار خورد، ما دیدیم که در این شرایط باید توسعه را کنار بگذاریم و وضعیت موجود را حفظ کنیم و رنگ ما که در دو قسمت تولید می شد و هزینه های خود را داشت، رو به کوچک سازی آوردیم و نیروی انسانی خود را به عنوان دارایی شرکت حفظ کردیم و قیمت های خود را ثابت نگه داشتیم و معدود کالایی هست که از سال 96 افزایش نداشته است.
این قیمت رنگ که هست مصوبه ی ماه 8 / 96 می باشد و در آن زمان قیمت هر کیلو رنگ روغنی  114000 ریال با ارز 3200 بود و بعد از افزایش تا 3600 تومان هم قیمت را افزایش ندادیم.

 

لازم به ذکر است که این گفتگوی زنده در برنامه پیشران انجام گردید و در 19 تیر از شبکه چهار سیما پخش شد.

 

تهیه و تنظیم: منصور حیدرپور ، خبرنگار سایت نقاشی ساختمان xhousepainting.com

مصاحبه با علی محمدی ، مدیر شرکت رنگ سحر

 

فیلم گفتگوی مدیر عامل رنگ سحر با شبکه چهار سیما

 

 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

نقاشی ساختمان نوجوان   09144159642    طراحی‌ دکوراسیون داخلی . نقاشی با متد...
نقاشی ساختمان شما از قبیل روغنی، پلاستیک، نقاشی کناف (ترک چروک پتینه کاری طرح چرم و غیره) با بهترین رنگ...
نقاشی ساختمان - کاغذ دیواری - سنگ آنتیک - کفپوش - پارکت - کناف و سقف کاذب    09194132985...
تزیینات و نقاشی ساختمانی طاها کرج گوهردشت  نقاشی، روغنی، پلاستیک، کناف، کاغذ دیواری، اکرولیک و...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان