پیام به نقاشی ساختمان

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

فروش اپلیکیشن نقاشی ساختمان به نقاشان ساختمان و شرکت های ساختمانی

وسایل ارتباطی، فضای مجازی و اپلیکیشن ها، زندگی انسان امروزی را تحت شعاع خود قرار داده و خط مشی جدیدی برای اداره زندگی اش ارائه کرده است. برای هم رنگ شدن با دنیا، پیشرفت و موفقیت در زندگی و کسب و کار، ناگزیر نیازمند تغییر، همگام شدن با تکنولوژی و بکارگیری این ابزارها هستیم. همچنین بازاریابی و ارتباط مداوم با مشتریان و سرویس دهی به آنان در دنیای بدون مرز با اطلاعات و ارتباطات گره خورده و عجین شده است.
تبلیغات حداقل شرط لازم برای نفوذ در بازار و موفقیت در کار است. افراد جامعه به عنوان مشتری برای هر کالا و خدمات به دنبال دسترسی به اطلاعات و آگاهی و اطمینان در خرید و گرفتن خدمات هستند. اپلیکیشن ها به مشاغل قدرت و سرعت بخشیده است و خدماتی که از طریق نرم افزارها تبادل می شود، توجه مشتری را جلب کرده و بستری اطمینان بخش برای دریافت سریع خدمات را به وجود آورده است.
ما برای شاغلین نقاشی ساختمان و فروشندگان رنگ و ابزار ساختمانی، اپلیکیشنی را طراحی کرده ایم که باعث تغییر و دگرگونی این شغل شده و موفقیت بیش تری را در بازار و رقابت با سایرین ایجاد می کند، اپلیکیشن رنگی شو (نقاشی ساختمان) ضمن سادگی، سهولت و کاربردی بودن، تمام خواسته های ارائه دهنده و دریافت کننده خدمات نقاشی ساختمان  را برآورده می کند.
افراد بدون آشنایی با اصول وب و برنامه نویسی به سادگی با این نرم افزار کار کرده و از تمام امکانات آن برای پیشبرد و مدیریت کاراتر بهره بگیرند. از جمله خدماتی که اپلیکیشن نقاشی ساختمان برای توسعه و گسترش بازار دیجیتالی این  شغل می دهد، عبارت است از:
قدرت و انعطاف در بازار خدمات ساختمانی
استفاده از این نرم افزار و رسانه قدرت نفوذ در بازار و جذب حداکثری مشتریان با تمایلات و سلیقه های مختلف را به شما می دهد و یک گام جلوتر از دیگران و همگام با تکنولوژی روز دنیا قدم بر می دارید.
امکان ثبت درخواست نقاشی ساختمان
ابزاری که به وسیله شما اداره می شود و مخصوص کسب و کارتان طراحی شده است و مشتری برای ثبت سفارش کار که می تواند به صورت پروژه کامل یا روزمزدی آن را درخواست کند و شما بنا به نیاز و درخواست مشتری اقدام می کنید.
این برنامه فروشگاه اینترنتی با پرداخت آنلاین و مختص کار شما است
فروشنده لوازم نقاشی می تواند تمامی ابزاری و رنگ های موجود را در این نرم افزار در دسته بندی های مختلف به مشتری ارائه کند و مشتری کالا و ابزار خود را ثبت سفارش  می کند و آن را در محل دریافت می کند.
انتشار در اپ استور و بازار با نام و برند شما
امکان انتشار و ارائه نرم افزار در اپ استورهایی مثل اپلیکیشن بازار برای سهولت دسترسی و دانلود توسط مشتریان
ورود به بازار آنلاین با سرمایه ناچیز
برای طراحی و اجرای اپلیکیشن یا سایت در فضای مجازی با هزینه های سرسام آور روبرو می شویم که مانعی برای استفاده کامل از بستر وب برای مشاغل و کسب درآمد می شود. ما با حداقل هزینه و ارزان، این امکان را در اختیار شما قرار می دهیم.
تحویل سریع
ما بعد از آماده سازی نرم افزار مطابق سلیقه شما و با بهترین طراحی و پشتیبانی، اپلیکیشن را تحویل می دهیم. ما با تجربه ده ساله در زمینه طراحی سایت و نرم افزار، با بیش از ۵۰۰ نمونه کار با ساده سازی فرآیند و جزئیات دقیق و کارآمد، اپلیکیشن را طراحی و پیاده سازی کرده ایم.

 

دانلود اپلیکیشن نقاشی ساختمان رنگ شو از کافه بازار

دانلود اپلیکیشن نقاشی ساختمان رنگ شو 

 

فروش اپلیکیشن نقاشی ساختمان برای نقاشان ساختمان و شرکت های ساختمانی com mybaran megabiz housepainting rangishow app unicorn

 

۰۹۱۲۱۹۴۳۸۰۱ امیر علیپور

در خدمتیم امپراتور

همین الان زنگ بزن.

گروه خلاقیت باران - گروه طراحی و ساخت اپلیکیشن baran creativity center megabiz unicorn

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

اینجاب فرشید حیدری با 8 سال سابقه در نقاشی ساختمان،   آماده به همکاری با موسسات اجرای نقاشی...
به چند شاگرد یا نیمه استاد ، برای کار کناف ، همراه با یادگیری کار، در استان یزد نیازمندیم شرایط کاریمون...
خیلی ها شاید برای اینکه آشنایی اتو با برند دیجی کالا دارند، برای خرید کاغذ دیواری از این سایت خرید کنند،...
نقاشی ساختمان خانی : مجری انواع رنگ آمیزی ساختمان کلیپ نقاشی ساختمان خانی   مشاهده در...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان