پیام به نقاشی ساختمان

 

نصب کاغذ دیواری wallpaper installing

 

 

غلطک طرح دار نقاشی ساختمان ، طرح کاغذدیواری

 

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

انواع رنگ دیوار، به فکر نقاشی خانه باشید!

مواد و مصالح: انتخاب رنگ دیوار اولین قدم در طراحی داخلی است. در انتخاب بهترین رنگ برای فضای خانه باید دقت زیادی صورت گیرد تا علاوه بر اینکه با فضای داخلی خانه هم خوانی داشته باشد، رضایت شما از آن نیز مهر تاییدی برای انتخاب بهترین باشد. نوع رنگ دیوار نیز مانند رنگ آن اهمیت زیادی دارد و می تواند تاثیر زیادی بر خصوصیات فضای داخلی خانه شما بگذارد. این مطلب را که با راهنمایی گروه رنگ ساختمانی نیوکالر تهیه شده، دنبال کنید تا با انواع رنگ دیوار در فضای داخلی آشنا شوید. اکنون می توانید از اشتباهاتی که باعث از بین رفتن هزینه و زمان شما می شود، جلوگیری کنید.

 انتخاب رنگ دیوار خانه interior house painting services

۱- رنگ با پایه آب برای دیوار خانه

درصد بالایی از رنگ هایی که این روزها خریداری و مصرف می شود، بر پایه آب هستند. برای استفاده از رنگ پایه آب با دقت پیش بروید. اگر دیوار پیش از این دارای رنگ پایه روغن بوده باشد، پوشش جدید رنگی ممکن است بر روی آن ننشیند. در این شرایط گروه رنگ ساختمانی نیوکالر پیشنهاد می دهد که دیوار را بشویید و سطح دیوار را با سمباده کمی زبر کنید. سپس آن را تمیز و خشک کنید. تا پوسته جدا شده باعث ور آمدن یا بلند شدن پوشش جدید رنگ نشود.

 

مزایای رنگ پایه آب

    انتشار کم مواد سمی
    پاک کردن راحت با آب
    خشک شدن سریع
    پوشش الاستیک و منعطف برای مقاومت به خش خوردگی
    رنگ ثابت، با گذشت زمان زرد نمی شود.

 

۲- رنگ پایه روغن در طراحی فضای داخلی

رنگ پایه روغن برای عناصر چوبی براق مانند درب و مبلمان و یا کفپوش مورد استفاده قرار می گیرد. گاهی اوقات که به شکل سنتی رنگ پایه روغن ترجیح داده می شود، ممکن است شما رنگ پایه آب را انتخاب کنید. در این حالت رنگ هایی به نامد "آلکید آب برد" waterborne alkyds یا "لعاب آب برد" waterborne enamels معرفی می شوند. این رنگ ها به دلیل اینکه سطوح صاف و نرم و با کیفیت خوبی بر جای می گذارند، بیشتر مشابه رنگ پایه روغن عمل می کنند.
مزایای رنگ پایه روغن

    درخشان و براق
    پوشش رنگ صاف(رد قلم بر روی دیوار باقی نمی ماند)
    سطح سخت و بادوام
    تنوع رنگ دیوار

 

بعد از دسته بندی اصلی رنگ ها به دو نوع پایه آب و پایه روغن، رنگ ها از جهت دیگی نیز به سه دسته تقسیم می شوند. رنگ براق، رنگ نیمه براق و رنگ مات. میزان درخشندگی رنگ دیوار براساس تولید کننده آن می توان متفاوت باشد ولی در برخی از خصوصیات مشترک هستند:

 

دوام و ماندگاری درخشندگی و براق بودن رنگ دیوار در انواع جدیدتر رنگ افزایش یافته است و به دنبال این قضیه بسیاری از افراد به دنبال روش های خلاقانه ای هستند تا رنگ ها را با هم ترکیب کرده و آنها را هماهنگ کنند. به گفته گروه رنگ ساختمانی نیوکالر مشتریان در استفاده از انواع رنگ دیوار بیشتر تجربی عمل می کنند تا بتوانند تاثیر خوبی از بافت مورد نظر خود بر روی دیوار دریافت کنند. خطوط نواری رنگی براق بر روی رنگ مات با تنالیته رنگی مشابه می تواند دیواری خاص و متفاوت را برای فضای داخلی منزل شما بوجود آورد. در این حالت دیوار با ظاهر بافت دار به نظر می رسد.

 

۳- رنگ مات برای دیوار

    رنگ مات دیوار کمترین انعکاس نور و درخشندگی را دارد.
    به دلیل مات بودن حالت مخملی به دیوار می دهد.
    نقص های دیوار و سقف را تاحدی می پوشاند.
    رنگ های متنوعی را شامل می شود.
    استاندارد مورد قبول برای درخشش دیوار را دارد.
    گاهی اوقات ممکن است به سختی تمیز شود.

 

۴- رنگ نیمه براق ساتنی

    تا حدودی انعکاس نور را دارد.
    با دوام است.
    در دکوراسیون داخلی در فضاهایی مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز به تمیز کردن راحت دارد مانند آشپزخانه و حمام. در این فضاها نیازی به درخشش زیادی برای دیوار نیست.

 

۵- رنگ نیمه براق و براق برای دیوار

    این نوع رنگ ها بیشترین درخشش و براق بودن را دارند.
    دارای بیشترین حد دوام و ماندگاری بوده و در برابر تمیز کردن های مدام مقاومت بالایی دارند.
    به طور سنتی در ستون، قرنیز و درب ها به کار می روند.
    می توانند در پایه همه فضاهای داخلی خانه به کار روند ولی این نکته را فراموش نکنید که می توانند نواقص و عیب ها را برجسته کنند.

 

بسیاری از طراحان داخلی استفاده از رنگ های براق برای دیوار را به نحوی پیشنهاد می کنند که در قسمت هایی از فضا رنگ مات هم در کنار آن به کار برده شود. رنگ مات و براق به دلیل بافتی که ایجاد می کند. احساس آرامش و سکوت را به همراه دارد. و رنگ براق و درخشنده دیوار انرژی و  هیجان را وارد فضای خانه شما می کند. ولی بطور کلی آنچه شما برای دکوراسیون منزل و فضای داخلی آن در نظر دارید، در اولویت است. استفاده از رنگ نیمه براق ساتنی در فضاهای کوچک و با نور طبیعی کم فضای دلنشینی بوجود می آورد. رنگ ساتنی دیوار به اندازه ای نور را منعکس می کند که رنگ به خوبی دیده شود.

 

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

 

-----

در انتخاب رنگ دیوار خانه، اشتباه نکنید!
تا به حال شده به خانه یکی از دوستان تان بروید و از ترکیب رنگی که در فضا استفاده کرده، لذت ببرید و مایل باشید آن را در خانه خودتان هم اجرا کنید؟
شما به سرعت به رنگ فروشی می روید اما هنگامی که مقابل حجم عظیمی از رنگ ها قرار می گیرید، خشک تان می زند. تردیدتان طبیعی است. انتخاب رنگ برای فضای خانه کاری بسیار دشوار است. در این شرایط سوالات زیادی در ذهن ایجاد می شود. چه رنگی را برای دیوارها انتخاب کنم که به مبلمان و فرش خانه بیاید؟ رنگ مورد علاقه ام را در کجای خانه به کار برم؟ و…
ممکن است شما در این انتخاب، اشتباهاتی را مرتکب شوید. اما نگران نباشید، تعدادی از کارشناسان ما نکاتی را که به زیبایی خانه شما لطمه می زند، برای تان آورده اند.
1. رنگ هایی که شما در خانه خود به کار می برید، باید رنگ های مورد علاقه تان باشد، نه آن چیزی که با مد روز پیش می رود. حتی اگر رنگ مد سال را دوست دارید، بهتر است در ابعاد کوچک مانند بالشتک ها از آن استفاده کنید نه در کل فضای خانه، تا اگر روزی دل تان را زد، مجبور نباشید هر روز تحمل اش کنید.

2. از رنگ کردن دیوارها در مرحله اول و اضافه کردن مبلمان و پرده های منطبق با آن، خودداری کنید. شما در مرحله اول باید چیدمان خود را با لوازمی که دارید مانند فرش یا مبل آغاز، سپس رنگ دیوار را متناسب با آنها انتخاب کنید.

3. برخی رنگ ها تنها زیر نور طبیعی زیبا به نظر می رسند، اما زمانی که چراغ ها را روشن می کنید، رنگ شان تغییر می کنند. بنابراین قبل از انتخاب رنگ دیوارهای خانه، آن را در برابر نورهای مختلف امتحان کنید.
4. زمانی که صحبت از رنگ دیوار اتاق به میان می آید، افراد معمولا رنگ سفید یا کرم را ترجیح می دهند. اما رنگ سفید خود طیف گسترده ای از رنگ ها را در بر می گیرد که از ترکیب رنگ های سبز، آبی، خاکستری و بنفش کمرنگ است. اگر به دنبال رنگی جذاب برای دیوارها می گردید، این خانواده رنگ ها را انتخاب کنید.
5. هنگامی که می خواهید از دو رنگ برای فضای خانه استفاده کنید، مراقب باشید که میزان استفاده از آن دو یکسان نباشد. یکی از رنگ ها را غالب کنید. به عنوان مثال اگر خانه تان آبی است، رنگ زرد را به جاهایی از خانه بیافزایید یا برعکس.
6. سقف فضای زیادی را در خانه اشغال می کند که معمولا هنگام چیدمان دکوراسیون خانه نادیده گرفته می شود. اگر می خواهید سقف تان تاثیر زیادی بر فضا داشته باشد، باید رنگی را انتخاب کنید که مکمل رنگ دیوارها باشد. سفید براق بهترین گزینه است.
7. اگر می خواهید دیوارهای خانه تان رنگ های متفاوتی داشته باشند، (به خصوص اگر کنار هم قرار دارند) رنگ هایی را انتخاب کنید که هیچ ربطی به هم ندارند. برای تاثیر بیشتر، از رنگ هایی که در طیف رنگی نزدیک بهم هستند، مانند زرد، سبز و آبی، کمک بگیرید.
8. رنگی توجه شما را جلب کرده اما دیگر کار از کار گذشته و شما نمی توانید آن را برای دیوار ها به کار گیرید. نگران نباشید! شما می توانید سایه روشن های مختلف آن رنگ را در جاهای مختلف خانه مانند کابینت، تابلو، مبل یا روتختی به کار گیرید. تضاد رنگی بر جذابیت فضای خانه شما خواهد افزود.

منبع: bartarinha.ir

نظرات   

 
مینو
0 #1 مینو در تاریخ: پنج شنبه 23 آذر 1396 ، ساعت 01:09 ب ظ
عالی عالی عالی بود
مرسی که هستيد
نقل قول
 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

دفتر دکوراسیون داخلی طرح ماندگار درشهرسات بناب ( کاغذدیواری، کفپوش، پارکت، نقاشی ساختمان، انتیک، pvc،...
خدمات نقاشی ساختمان تهرانسر انسان ها همواره به دنبال زیبایی هستند و این عامل برگرفته از ذات زیبای آن...
نقاشی ساختمان با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت    09108350321  مختار...
طراحی و اجرای تزئینات داخلی و نقاشی ساختمان یاس سفید:   انواع رنگ های روغنی - پلاستیک - اکریلیک -...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان