پیام به نقاشی ساختمان

 

نصب کاغذ دیواری wallpaper installing

 

 

غلطک طرح دار نقاشی ساختمان ، طرح کاغذدیواری

 

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

رنگ ترک تزئینی

رنگ ترک تزیینی آسیا

رنگهای ترکزا با کیفیتی فوق العاده بالا در دو سیستم هواخشک و کوره ای طراحی شده تا شاید اینبار دیگر از رنگ سطح صاف و تکفام مد نظر نباشد، بلکه سطحی با حداقل دو فام در اختیار شما قرار داده و در عین حال نمایی سنگی یا چرمینه را به نمایش میگذارد. رنگ ترک محصولی با تکنولوژی بالا که در عین سهولت مصرف و عدم نیاز به تجربه بالا در آشنایی با رنگ، با انواع ابزارهای رنگ‌کاری و در فامهای نامحدود می‌تواند با توجه به سرعت خشکایی بالا سطحی زیبا و آراسته همراه با دوام و تنوع بالا برای شما به ارمغان آورد. این محصول فناور قابلیت اجرا بر روی همه‌ی سطوح چه از نظر جنس و شکل را با در نظرگیری ملاحظات آماده‌سازی سطح بسیار ساده دارا می‌باشد.

رنگ ترک پورقاضیان - آسیا crack paint

کاربرد:
هر سطحی با هر شکلی توانایی پذیرش این رنگ را دارد، چه افقی باشد چه عمودی حتی بر روی سقف و هر شکل خاص دیگر فضایی از قطعات.
محدودیت ها در استفاده از این رنگ:

    برای اجرا بر روی سطوح بزرگ و پیوسته باید حتما از پمپ های رنگ پاش بدون هوا استفاده نمود.
    اجرای رنگ در محیط مناسب رنگ پاشی از حیث تهویه محیط و رطوبت

 

خصوصیات (مواد و محصولات):
این رنگ مزایای مختلف فراوانی دارد که از جمله آنها می‌توان به:

    امکان اجرای دو فام مختلف بر روی سطح به طور همزمان که به دکوراتورها توانایی ایجاد هارمونی و هماهنگی بیشتر را می دهد.
    عدم نمایش اشکالات استفاده طولانی از سطح کار چه قطعه باشد و چه سطوح بزرگ نظیر دیوار (از نظر لطمات مختلف سطح و عدم نظافت دوره ای مرتب)
    قابلیت ترمیم لطمات سطحی در دراز مدت بدون رنگ آمیزی کل کار
    تنوع نامحدود فام های مختلف
    قابلیت اجرا بر روی سطوح رنگ پذیر پلاستیکی بدون نیاز به آستر نظیر ABS و Polystyrene و هایم پک
    قابلیت اجرا بر روی آسترهای مختلف از حیث ساختار های آن
    بدون نیاز به تجربه قبلی در استفاده از این رنگ یا مهارت خاص
    قابلیت استفاده از ابزارهای مختلف جهت اجرای رنگ نظیر کاردک و قلمو و رولر و پمپهای رنگ پاش (با هوا و بدون هوا) و حتی پمپهای رنگ پاش مولتی کالر

اشاره کرد.

 

دستورالعمل استفاده و نگهداری:

1- بعد از باز کردن درب قوطی و قبل از هر کار باید رنگ را به خوبی درون قوطی مخلوط نمود به این معنی که با کارد بلندی درون قوطی رنگ آنرا کاملا به هم بزنید.
2- حال بسته به میزان سطح کار مورد نظر جهت رنگ آمیزی مقداری از رنگ را درون ظرفی آری از آلودگی منتقل کرده و معادل حجمی همان میزان رنگ به آن تینر مناسب (10000 تا 20000 مخصوص رنگ های فوری) بیافزایید و آنقدر هم بزنید تا مجددا یکنواخت شود سپس آنرا با یک صافی مناسب درون ظرف دیگری یکنواخت نمایید.
3- در این مرحله با اختلاط رنگهای رقیق شده مد نظر از فام های موجود رنگ ترک فام مورد نظر خود را تهیه نمایید.
4- حالا بسته به جنس قطعه، ساختار رنگ مد نظر جهت آستری را انتخاب کرده و قبل از اجرا بر روی قطعه مورد نظر یکبار بر روی قطعه دیگری آزمایش نموده و پس از تایید روی قطعه نهایی بکار برید.
5- حال نوبت اجرای آستر با فام انتخاب شده و رقیق شده بر روی قطعه نهایی است . بسته به جنس آستر براق (ساختار آستر) بین 2 دقیقه تا 1 ساعت صبر می کنید تا سطح قطعه آغشته به رنگ به خشکایی نسبی برسد. (توجه: نگذارید سطح آستر کاملا خشک شود، چرا که بسته به شرایط محیط رنگکاری از نظر دما و رطوبت این زمان قابل تغییر است.)
6- در این مرحله نوبت اجرای رنگ ترک رقیق شده و صاف شده است.
7- صبر کنید تا آستر و رنگ ترک همزمان خشک شده و طرح ترک ظاهر شود.
8- در این مرحله در صورت تمایل می توانید بر روی قطعه رنگامیزی شده (که به خشکایی نهایی رسیده است) بسته به کاربرد قطعه لاک مناسب را بکار برید.

 

توضیحات در مورد آسترهای مربوطه قابل اجرا:
هر سطح رنگ پذیری امکان پذیرش این رنگ را دارد با توجه به این نکته که حتما باید در سطوح غیر پلاستیکی از آستری براقی که تشکیل دهنده فام ترک‌های زیر کار است استفاده نمود، در پذیرش انواع آستر‌ها محدودیتی ندارید ولی قبل از استفاده لطفا آنرا در سطح کوچکی بر روی قطعه مورد نظرتان تست کنید.
توضیحات در مورد لاکهای رویه نهایی قابل اجرا:
هر نوع لاکی را می توانید بر روی کار اتمام یافته بعد از خشکایی نهایی بکار برید، چه مات باشد چه براق، از لاک‌های پترو رزینی گرفته تا انواع لاکهای روغنی و فوری و همچنین لاک‌های پلی استری و پلی یورتانی و...
تینرهای قابل استفاده:
برای رنگ ترک معمولی و متالیک می توانید از تینرهای 10000 تا 20000 فوری با کیفیت بالا بهره ببرید. (این نکته در مورد رنگ ترک متالیک اهمیت بیشتری دارد ) دقت داشته باشید کیفیت تینر نیز بسیار حائز اهمیت است.


ایمنی و بسته بندی:
دوام رنگ در قوطی و در صورت خشک شدن رنگ باید چه کرد:
رنگ ترک را درون قوطی در صورتی که درب آن باز نشده باشد می‌توان برای حداقل ۲ و حداکثر ۵ سال نگهداری کرد، اما اگر بر اثر سهل انگاری رنگ مورد نظر خشک شد می‌بایست ابتدا رنگ خشک شده را کاملا آسیاب نمود و بمرور در تینر حل کرد سپس برای ۲ تا ۳ روز صبر کنید و بمرور با کاردک کاملا مخلوط نمایید. دوباره قابل استفاده است اما قبل از استفاده توسط توری صاف گردیده و باید بر روی سطح کوچکی از فام و دانه بندی آن مطمئن شد.
دوام رنگ بر روی قطعات رنگ آمیزی شده:
این رنگ در صورت اجرا با آس‌تر مناسب و لاک پلی‌یورتان می‌تواند بر سطوح خارجی برای حداقل ۲ سال و حداکثر بسته به شرایط برای ۱۵ سال از خود مقاومت نشان دهد. هر چند که مقاومت این رنگ بر روی سطوحی که بر روی آن‌ها لاک محافظی استفاده شده مستقیما به مقاومت لاک بکار رفته باز می‌گردد و چسبندگی مجموعه فیلم‌های رنگی اجرا شده بر روی قطعه به عهده آس‌تر بکار رفته است.

b1yn_1.jpg

pourghazian's%20crack%20paint.gif

 

نکات قابل توجه:
رنگ ترک محصولی خمیری شکل با گرانروی بالا بوده که به واسطه پرش بالای حلالی نمی‌توان با درب باز آنرا نگهداری نمود. به همین خاطر رنگ ترک به شدت قابل اشتعال است و باید از آن با درب بسته در دماهای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد و دور از تابش مستقیم نور آفتاب نگهداری کرد.
در صورت بروز حادثه از فوم‌های پایدار در مقابل الکل، دی اکسید کربن و یا گرد‌های خشک آتش نشانی استفاده نمایید.
در هنگام استفاده از این رنگ توصیه می‌شود تهویهٔ محیط جهت رسیدن هوای تازه به خوبی صورت گیرد. اگر فردی بر اثر تنفس بخارات آزاد شده در هنگام اجرا رنگ با مشکل روبرو شد ضمن حفظ خونسردی می‌بایست سریعا فرد را به هوای آزاد منتقل نمود، در صورت بروز اختلالاط در ریتم تنفسی از شیوهٔ دهان به دهان استفاده نموده و بعد از برگشت به حالت عادی فرد را در وضعیت باز پروری قرار دهید.
در هنگام استفاده از این رنگ حتما از دستکش (نیتریلی یا دستکش‌های متداول کار) بهره ببرید. ترجیحا بهتر است در هنگام استفاده از این رنگ از لباسهایی که از الیاف طیبیعی استفاده شده‌اند و یا استقامت بالای حرارتی دارند استفاده نمایید.
ظروف خالی رنگ ترک در صورتیکه هنوز آغشته به رنگ می‌باشد را از آتش دور نگاه دارید و هرگز با درب بسته دور نیندازید، چرا که با جمع شدن بخارات رنگ درون قوطی به شدت قابل انفجار می‌گردد.
 بعد از هر بار استفاده درب قوطی محتوی رنگ را کاملا بسته و در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد در محیطی کاملا خشک و دور از منابع تولید جرقه و عوامل اکسید شونده و ظروف محتوی اسید و باز‌های قوی و نور مستقیم آفتاب نگهداری نمود.
از ورود تینر‌های آلوده به رنگ به چاهای فاضلاب و یا منابع آبی جدا خودداری نمایید.
از توجه شما را به این نکته که باید رنگ ترک از عوامل تولید کننده گرما، شعله و جرقه دور نگه داشته شود. در صورت پاشش رنگ رقیق شده به چشم آن‌ها را برای حداقل ۱۵ دقیقه با پاشش ملایم آب شسته و سپس کاملا باز نگه دارید.
در صورت بلع رنگ رقیق ضمن حفظ آرامش شده سریعا به پزشک مراجه شود.

 

شرکت رنگ تَرَک تزئینی آسیا

آدرس کارخانه : ایران-استان تهران- شهرستان ورامين-كمربندي پيشوا -بلوار آيت الله طالقاني (روستاي سعيد آباد)- خيابان باغستان - پلاك 9

آدرس دفتر تهران : ایران- تهران -خیابان فاطمی غربی - خیابان سیندخت شمالی پلاک 23

تلفن فروش : 00989121754065

تلفن كارخانه : 00982188638001

فاکس كارخانه : 00982188638001

رنگ ترک پورقاضیان - آسیا crack paint 

 

 

منابع:

www.crackpaint.com

www.nanoproduct.ir

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

نقاشی ساختمان محمدی : ارائه دهنده کلیه کارهای نقاشی ساختمان و محل کار ،،، کاغذ دیواری و نقاشی ساختمان و...
مصاحبه تصویری اختصاصی سایت نقاشی ساختمان با شهنام سپاسدار مدیرعامل شرکت بانیان امید، برگزارکننده هجدهمین...
نقاشی ساختمان  روغنی پلاستیک اکریلیک  با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت  با برترین برند...
با سلام .به تعدادی نیروی مسلط درزگیری و ماستیک کناف و نقاشی ساختمان و مولتی کالر پاش جهت همکاری...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان