پیام به نقاشی ساختمان

 

نصب کاغذ دیواری wallpaper installing

 

 

غلطک طرح دار نقاشی ساختمان ، طرح کاغذدیواری

 

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

اصول رنگ آمیزی چهارچوب در و پنجره

اصولی و قوانینی که باید در هنگام رنگ آمیزی چهار چوب ها رعایت کنید

 

رنگ آمیزی درب و پنجره


در طی این مقاله به معرفی اصول و قوانینی خواهیم پرداخت که شما باید در هنگام رنگ آمیزی چهار چوب ها رعایت کنید.
شاید در دید اول، رنگ کردن چهارچوب پنجره کار آسانی باشد برای اینکه فضای خیلی کمتری نسبت به بقیه فضاهای منزل می گیرد اما بهتر است بدانید که رنگ کردن چهارچوب همانقدر که کم است، ولی نیاز به توجه بسیار زیادی دارد. پنجره ها و درب ها نسبت به بقیه مکان بیشتر درمعرض استفاده افراد قرار می گیرند و همیشه نیازمند تمیز کردن آن ها می باشیم. کثیفی ها، ماندن مکان های انگشت افراد و غیره از مشکلاتی که هر فردی در خانه با آن مواجه است.

 

نقاشی چهارچوب درب و پنجره چیست؟


گاهی اوقات، بعضی از شرکت های تولیدکننده رنگ، رنگ های مخصوص چهارچوب را در بازار عرضه می کنند اما این مساله همیشه اتفاق نمی افتد. یکی از دلایلش این است که، رنگ های چهارچوب مانند رنگ سقف نیازمند فرمول تولید خاصی است که بیشتر شرکت ها به دلیل هزینه بالای تولیدی که دارد، از انجام آن سرباز می زنند. تنها دلیلی که بعضی از رنگ ها لیبل " رنگ مخصوص چهارچوب" به آن ها می خورد، فقط کمک به مشتریان برای شناسایی رنگ صحیح است و البته اگر واقعا برای این قسمت تولید شود.
رنگ های مخصوص چهارچوب در دسته رنگ های نمای داخلی قرار می گیرند. در لیبل برچسبی روی این قوطی های رنگ، بیشتراین جمله بیان می شود که این رنگ مخصوص استفاده برای پنجره، درب، کابینت وغیره است و به راحتی لکه های موجود برروی آن ها از بین می برد.

 

ویژگی های رنگ چهارچوب چیست؟


1. در هنگام رنگ کردن، هیچ گونه خطی از رنگ ها روی بدنه نمی ماند البته این ویژگی در بیشتر رنگ ها مشترک است ولی به دلیل فرمول خاص آن، یک ویژگی برتر در نقاشی ساختمان مخصوصا چهارچوب در نظر گرفته می شود.

2. به دلیل فرمول و ساختار خاصی در تولید آن به کار رفته است، صیقل و جلا دادن آن نسبت به بقیه رنگ ها بیشتر است.

3. افتادگی و به اصلاح شل شدن رنگ در این نوع رنگ های مخصوص وجود ندارد و در واقع می توان به خاطر ساختار خاص آن کنترل شده است.

4. چهارچوب های پنجره برای اینکه بیشتر در معرض آفتاب قرار دارند، برای همین باید از رنگ های مخصوصی استفاده شود که نور خورشید آسیبی به آن ها وارد نکند. فرمولی که در ساخت این نوع رنگ ها به کار رفته است، مانع از بین رفتن رنگ ها می شود.

انواع رنگ های مورد استفاده برای نقاشی چهارچوب
رنگ های مورد استفاده برای نقاشی چهارچوب در دو نوع روغنی و لاتکس وجود دارد. هر کدام از این رنگ ها دارای خصوصیات و ویژگی های مخصوص به خود هستند که بهتر است قبل از استفاده، حتما با یک نقاش حرفه ای برای انتخاب نوع مناسب آن مشورت کنید.

 


منبع: classicshades

ترجمه و بازنشر: xhousepainting.com

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

هوالرزاق : «به نام روزی دهنده یکتا »  خدمات امین نقاشی ساختمان - روغنی - پلاستیک -...
 پیمانکاری مدرن نقاشی ساختمان (روغنی، پلاستیک، اکرولیک، رنگ نما و..‌. کاغذ دیواری، بلکا، کناف...
ارایه کلیه خدمات ساختمانی: کاشی و سرامیک. نقاشی ساختمان ...  09125581283 فرهاد شاملو ...
نقاشی ساختمان مهدی - اصفهان  اجرای انواع رنگ های روغنی، پلاستیکی، مولتی کالر، کنیتکس، سان مارکو،...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان