پیام به نقاشی ساختمان

 

نصب کاغذ دیواری wallpaper installing

 

 

غلطک طرح دار نقاشی ساختمان ، طرح کاغذدیواری

 

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

10 قانونی که هر نقاش ساختمانی باید آن را رعایت کند

10 قانونی که هر نقاش ساختمانی باید آن را رعایت کند


در طی این مقاله به بررسی قوانینی خواهیم پرداخت که هر نقاش ساختمانی از حرفه ای تا تازه کار باید آن ها را رعایت کند. با ما در ادامه همراه باشید.

صرف نظر از این که آیا شما نقاش حرفه ای را استخدام می کنید و یا خودتان آن را انجام می دهید، نقاشی خانه شما موردی است که نمی خواهید هر سال یک بار تکرار کنید. با توجه به این مسئله، در اینجا 10 قاعده حیاتی آمده است که کار نقاشی ساختمان را تسهیل و کیفیت آن را در دراز مدت تضمین می کند.

10 قانونی که هر نقاش ساختمانی باید آن را رعایت کند

 

1- سعی کنید تا یک رنگ با کیفیت را خریداری کنید. درست است که هزینه های شما افزایش پیدا می کند ولی پرداخت برای رنگ هایی که از کیفیت بالایی برخورد دار هستند به نوعی یک سرمایه گذاری برای آینده محسوب می شوند و کیفیت کاری شما را حداقل برای چند سال آینده تضمین می کنند.  مطمئنا اگر سعی شما این باشد که کارتان را با خرید مواد بی کیفیت انجام دهید پس این تفکر شما چیزی جز کوته فکری نیست.
در حال حاضر و در بازار جهانی رنگ نما با کیفیت بالا معمولا از 35 تا 40 دلار در هر گالن، تا 70 دلار هزینه دارد. همچنین پیشنهاد می شود 100 درصد رنگ اکریلیک را انتخاب کنید.
پوشش های تخت، برای کناره ها پیشنهاد داده می شود زیرا کار خوبی را در پنهان کردن نقایص و ناهنجاری ها انجام می دهد.
با شستن سطوح شروع کنید. شما می توانید برای این کار از یک شلنگ و قلم مو همراه با آب و مواد شوینده استفاده کنید. اگر از وسیله ی شستشوی استفاده می کنید، باید مراقب باشید که آب را کاملا و بدون دقت بر روی سطوح نپاشید و سعی کنیدسطوح را به وسیله پمپ های مخصوص تمیز کنید.


2- شما برای پاکسازی رنگ های خشک شده نیاز به یک دستگاه مخصوص دارید که برای انجام این کار طراحی شده است. با این حال در بسیاری از سطوح شما می توانید با کمی تلاش سطوح را عاری از رنگ کنید ولی این مسئله کاری طاقت فرسا و سخت است.
ایده این است که تمام رنگ را حذف نکنیم، فقط برای حذف رنگ شل و سطح آن را صاف کنیم. برای پر کردن ترک ها و سوراخ ها از چاقوی بتونه و پرکننده چوب استفاده کنید. اجازه دهید پرکننده خشک شود و سپس دوباره این مناطق را ماساژ دهید.

 

3- شدیدا مراقب رنگ هایی حاوی سرب هستند و باشید و به هیچ وجه از آن ها استفاده کنید. البته امروزه به هیچ وجه از این ماده سرطان زا و خطرناک استفاده نمی شود ولی با این حال اگر رنگی را دارید که تازیخ تولید آن پیش از 1978 است پس بهتر بی خیال استفاده از آن ها شوید. استفاده از رنگ های سربی نه تنها برای شما مضر است حتی برای مشتریان شما نیز شدیدا خطرناک است.

 

4- سعی کنید از طیف رنگی های مختلفی در لایه بندی استفاده کنید. بسیاری از نقاشان علاقه دارند تا سطح چوب یا فلز را با رنگ اکریلیک بپوشانند و سپس یک لایه رنگ را بر روی آن بروند بنابراین سعی کنید تا این مسئله را در اکثر نقاط خانه رعایت کنید و به اصطلاح کت های رنگی متنوعی را بر روی دیوار ها بپوشانید.

 

5- از ابزارهای مناسب استفاده کنید. قلم مویی با کیفیت بالا، غلتک و برای بعضی از خانه ها یک پمپ هوای رنگ آمیزی. که همه این لوازم را به راحتی می توانید در بسیاری از مراکز مربوطه اجاره نماید.
اگر قصد دارید تا سطوح را به وسیله یک پمپ هوا رنگ آمیزی کنید سعی کنید تا نهایت دقت را داشته باشید زیرا در این روش احتمال این که رنگ به سایر نقاطی که پیش از این رنگ آمیزی کرده اید سرایط کند وجود دارد.


6- کاملا منطقی و واقع بین باشید و یک باره کار نقاشی ساختمان را استارت نزنید. ابتدا برنامه ریزی های لازمه را برحسب اندازه و بزرگی محیطی که قصد رنگ آمیزی آن را دارید انجام دهید و این مسئله را بسنجید که آیا توانایی انجام کار مذکور را دارید یا خیر؟ بنابراین بی غدار به آب زدن و تهیه تجیزات و لوازم مورد نیاز به هیچ وجه پیشنهاد می شود.

 

7- منتظر آب و هوای معتدل هستید. در روزهای گرم، در باران یا در طول آب و هوای بادی یا گرد و خاکی رنگ نکنید. دمای مطلوب برای نقاشی بین 50 تا 90 درجه فارنهایت است. آب و هوای داغ باعث می شود که رنگ خیلی سریع خشک شود، مانند خورشید مستقیم. در صورت امکان سایه را دنبال کنید. درجه حرارت کمتر از 50 درجه می تواند رنگ را به طور مناسب به سطح برساند. مرطوب یا خورش می تواند سطوح حباب.
همه چیز را پوشش دهید. محافظت از عرشه، درختچه ها، باغ ها، پاسیو ها و راههای عبور از نقاشی های رنگی و سیب زمینی با پارچه های نازک یا ورقه های پلاستیکی. این کار بعدا باعث نجات شما از مشکلات پاکسازی بزرگ خواهد شد. اگر از سمپاش رنگی هوا استفاده می کنید، ماسک کردن و پوشش کاملا ضروری است. پرتوی می تواند حتی اتومبیل های همسایه خود را پوشانده باشد.

 

8- سعی کنید تا تکنیک های رایج و محبوب مورد استفاده در نقاشی ساختمان را به خوبی فراگیرید. اگر نقاش تازه کار هستید به راحتی و با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید به مجموعه گسترده ای از مقالات و ویدئو های دسترسی پیدا کنید که اکثر آن ها توسط افراد بزرگ و ماهر در این زمینه تدوین شده اند پس سعی کنید که این مسئله را شدیدا در نقطه تمرکز خود قرار دهید.


9- سعی کنید تا کار نقاشی را از بالا به پایین آغاز کنید زیرا این کار از قطره قطره شدن رنگ در سطوحی که تاکنون رنگ آمیزی نشده اند جلوگیری کنید. پس از رنگ آمیزی سطوح اصلی سراغ حاشیه های و گوشه ها بروید زیرا رنگ آمیزی این نقاط نیاز به دقت و تلاش بیشتری دارند. سعی کنید تا در اطرف پنجره های و دره ها از محافظ استفاده کنید تا قطرات رنگ بر روی آن ها نچکد و ظاهر نامناسبی را به نتیجه کلی کار شما نبخشید حتی این احتمال وجود دارد که در صورت رعایت نکردن این موارد شما مجبور به پرداخت خسارت به مشتریتان شوید زیرا پاک کردن برخی از رنگ ها به هیچ وجه کار آسانی نخواهد بود و نیازمند استفاده از برخی از موارد شیمیایی است که خود این مواد نیز ممکن است برای آهن، چوب و... که در ساخت اکثر حاشیه ها پنجره ها و درها استفاده می شوند نیز مضر و مخرب باشد.


10- اگر قصد دارید تا کار خود را به صورت مجموعه گسترش دهید پس سعی کنید تا در زمینه استخدام حرفه ای ترین نقاشانی که می توانید را جذب کنید و یا حتی در این زمینه از چندین شخص حرفه ای و فعال کمک بگیرید. پس از سپردن کار به نقاشان و اتمام پروژه سعی کنید تا با مشتری تماس گرفته و از میزان رضایت آن ها مطلع شوید.

 

 

منبع: realestate
ترجمه و بازنشر: xhousepainting.com

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

** فروشگاه رنگ، ابزار و یراق ساسان قربانی و پسران **     ( نماینده فروش محصولات پارس اشن و...
پیمانکاری نما گستران ارایه دهنده کلیه کارهای ساختمانی باز سازی داخل و نمای بیرونی ساختمان نقاشی داخل...
نقاشی ساختمان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت پذیرفته می شود.  قیمت نقاشی با رنگ روغنی 6000 ،...
تزیینات و دکوراسیون داخلی پالادیوم اجرای کلیه رنگ های ساختمانی: روغنی- پلاستیک- اکرولیک اپوکسی-نما-...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان