پیام به نقاشی ساختمان

 

نصب کاغذ دیواری wallpaper installing

 

 

غلطک طرح دار نقاشی ساختمان ، طرح کاغذدیواری

 

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

انواع پوشش هایی که می توانید در سقف استفاده کنید

انواع پوشش هایی که می توانید در سقف استفاده کنید

 

در طی این مطلب به بررسی انواع پوشش هایی خواهیم پرداخت که می توانید در سقف منزلتان استفاده کنید. با ما در ادامه همراه باشید.


سقف یک سطح  وسیع و بزرگ در هر اتاق است و طراحان دکوراسیون داخلی به خوبی می‌دانند که روش آراستن سقف هر فضا می‌تواند تاثیر زیادی در جلوه و زیبایی محیط داشته باشد.
در بیشتر موارد با سقف های ساده و نقاشی شده به رنگ سفید مواجه می شویم، اما از روش‌های دیگر هم می شود در این زمینه بهره گرفت. در این مبحث چند نوع آرایه برای سقف پیشنهاد شده که آشنایی با آنها بی فایده نخواهد بود.


1. نقاشی
 اگر بتواند برای دیوارها و سقف  ها از طیف صحیح و مناسب رنگ ها استفاده کنید، راه حلی ارزان و به صرفه برای از بین بردن نواقص و محدودیت فضا پیدا کرده اید. برای مثال استفاده درست و صحیح از یک رنگ می‌تواند فضای کوچک را باز و وسیع سازد و برعکس فضای خیلی بزرگ را گرم و صمیمی جلوه دهد.
رنگ سفید یا رنگ های با طیف روشن تر از رنگ ها برای سقف فضا را بزرگتر و دلباز تر به نظر می رسانند. همچنان که استفاده از رنگ های تیره برای سقف فضا را گرم و دوست داشتنی جلوه می‌دهد و برای فضاهای بزرگ و سقف های مرتفع مناسبتر است.

 

2. کاغذ دیواری
می توان برای پوشش سقف هم مانند دیوارها از کاغذ دیواری استفاده کرد. طرح کاغذ دیواری برای دیوار پنجم یا همان سقف منزل ها می تواند تعیین کننده سبک دکوراسیون فضای شما باشد. برای مثال به کار بردن کاغذی با طرح های چهارخانه یا هندسی و خطوط مختلف روی سقف تداعی کننده سبک سنتی در فضا هستند، این پیشنهاد برای محوطه های کوچک تر مانند اتاق های کار و اتاق خواب مناسب است و به سادگی معایب سقف را می پوشاند.

 

کاغذ دیواری

 

3. ورقه های چوبی
 پانل ها و ورقه های چوبی را علاوه بر کف خانه می‌توان برای سقف نیز استفاده کرد. مثلاً برای آشپزخانه و راهرو، پوشش چوبی سقف ها باعث نزدیکی سبک دکوراسیون خانه به اسلوب زیبای روستایی می شود و گرما، جذابیت، همچنین آرامش خاصی به کل فضا خواهد بخشید. در فضاهای ویلایی یا برای پوشش سقف کافی شاپ ها، این روش بیشتر جواب می‌دهد.

 

4. پتینه کاری
 هنر کهنه کردن اجسام و سطوح که رنگ و لعاب زیبایی با آنها می بخشد. به کار بردن یک لایه رنگ پتینه علاوه بر جذابیتی که به سطوح گوناگون می دهد، پوشش مناسبی نیز برای مواد هست. که می توان سقف اتاق را از آسیب های آب و هوایی مصون نگه  دارد. اکثر تکنیک های پتینه روی سقف نیز قابلیت اجرا را دارند و زیبایی و شکوه چشمگیری به سقف و در پی آن به آرایه های کلی فضا می بخشند.

 

5. نورپردازی سقف
 نورپردازی زیبا و اصولی به تنهایی می‌تواند یک دکوراسیون کامل و چشمگیر برای سقف محسوب شود. لوسترهای شکیل و باشکوه می‌توانند زیبایی افسون کننده ای برای سقف های وسیع و بلند ایجاد کنند اما در سقف های کوتاه و پایین نورپردازی صفحه نتیجه بهتری را میدهد. منظور از نورپردازی صفحه ای تعداد زیادی منبع کوچک نور روی صفحات فلزی بزرگ است که در لوستر فروشی ها پیدا می شود وقتی هنگام شب چراغ ها روشن می شوند سقف را به آسمان پرستاره تبدیل می‌کنند.

 

6. گچ بری ها
به دلیل داشتن خاصیت شکل پذیری، چسبندگی، رنگ مطلوب، کاربرد آسان، فراوانی و ارزانی کاربرد زیادی در اجرای آرایه های خانه داشته است. امروز از گچ بری های پیش ساخته بیشتر به عنوان دکوراسیون کلاسیک و سقف فضاهای سنتی استفاده می‌کنند و برای آراستن فضاهای مدرن توصیه نمی شود.

 

21

 

منبع: مجله ایران آذین
نویسنده: م.ص

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

اجرای کامل نقاشی داخل و نمای ساختمان با کادر مجرب و کیفیت بالا قیمت کار بستگی به کیفیت رنگی که استفاده...
نقاشی ساختمان بهترین قیمت و کیفیت و برگرفته از بهترین رنگ ها با 18سال سابقه کار با دوسال ضمانت ولی...
نقاشی ساختمان برکت نقد و اقساط با سلیقه شما مشتری محترم در انواع رنگها  و رنگ کاری چوب شماره...
نقاشی ساختمان ادارات شرکت ها با بهترین کیفیت رنگ و منصف ترین قیمت    09193132143  سامان...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان