پیام به نقاشی ساختمان

 

نصب کاغذ دیواری wallpaper installing

 

 

غلطک طرح دار نقاشی ساختمان ، طرح کاغذدیواری

 

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار

نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار

 

چند سالی است که ساخت و ساز در نقاط مختلف کشور افزایش یافته است و این افزایش در ساخت و ساز افراد را به سمت تنوع می کشاند. از جمله مواردی که در آن تنوع های بسیاری مشاهده می شود. نقاشی ساختمان است. در سال های ابتدایی که نقاشی ساختمان در ساختمان ها مورد توجه قرار گرفت استفاده از قلم مو باب بود این مساله یکی از معایب این نوع نقاشی ساختمان به شما می رفت که زمان و انرژی بسیاری را می طلبید. از معایب دیگر کار با قلم مو در نقاشی ساختمان این است که رنگ آمیزی دیوار ها یک دست نمی شود و زیبایی دیوار ها را کم می کند.

نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار

 

بعد از گذشت سال ها از فرایند نقاشی ساختمان با قلم مو، استفاده از غلطک به میان آمد. نقاشی ساختمان با غلطک کار را بسیار راحت کرد و در زمان و هزینه و رنگ مصرفی نیز صرفه جویی کرد. از انواع غلطک می توان به غلطک طرح دار اشاره کرد که طرح های جذاب و بسیار متنوعی را در مقایسه با غلطک های معمولی برای خریداران خواهد داشت. در این مقاله شما را با همه ی اطلاعات درباره نحوه ی کار با غلطک طرح دار ( معایب، مزایا، ابزار مورد نیاز برای نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار ) و در نهایت روش نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار آشنا می کنیم.

 

نحوه ی نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار چگونه است؟

نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار نوع خاصی از نقاشی با غلطک است که برای کسانی است که قصد دارند دیوارهای طرح دار داشته باشند. که این نوع نقاشی می تواند به جای کاغذ دیواری قرار بگیرد. باید توجه کنید که کار با غلطک طرح دار بسیار حساس تر از کار با غلطک معمولی است، لذا باید مراقب باشید و نکات بسیار کلیدی در رابطه با استفاده از این غلطک را در نظر بگیرید. نگران نباشید، ما فکر همه جای کار را کرده ایم و در این قسمت همه ی این نکات را نوشته ایم.

 

قبل از هرکاری، آماده سازی طرح مورد نظرتان است که با توجه به دکوراسیون منزل تان انتخاب کرده اید. همان طور که در بالا از حساسیت کار با غلطک طرح دار گفته شد باید از سالم بودن غلطک مطمئن شوید. در ساختمان غلطک طرح دار دو غلطک و یک مخزن رنگ وجود دارد. یکی غلطک ساده و دیگری غلطک طرح دار و مکانیزم عمل غلطک طرح دار این گونه است که غلطک طرح دار به کمک غلطک ساده ( رنگ ) داخل مخزن رنگ قرار می گیرد. برای شروع حواستان باشد که دو غلطکی که شامل رنگ و طرح می باشد حتما به هم چسبیده باشند و در عین حال هم به راحتی روی سطح حرکت کنند. روند کار به این صورت است که غلطک طرح دار پس از آغشته شدن به رنگ روی دیوار قرار می گیرد و طرح موجود روی غلطک روی دیوار حک می شود.

بعد از اینکه غلطک ها را به رنگ آغشته کردید قبل از اینکه روی سطح مورد نظر بمالید، روی یک کاغذ امتحان کنید تا رنگ های اضافی موجود روی غلطک ها پاک شود و لک های حاصل از آن روی دیوار و سطح اصلی به جا نماند. در نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار باید به این مساله هم توجه کنید که طرح های هر ردیف به درستی و به یک شکل در کنار هم قرار بگیرند و ناهمواری نا مرتبی در حک کردن تصاویر روی دیوار وجود نداشته باشد. برای این کار بر روی غلطک طرح دار یک نشانه بگذارید و در هر ردیف که قصد رنگ آمیزی را دارید از آن نشانه کار را آغاز کنید تا در طرح ها وارونگی اتفاق نیفتد.

 

هشدار!

قبل از کار با غلطک طرح دار نیاز است که بسیار تمرین کنید تا طرح های روی دیوار اتاق یا محل کارتان ناشیانه نباشد. زیرا اگر بدون مهارت و تمرین قبلی این کار را انجام دهید غلطک روی دیوار سر خواهد خورد و طرح ها روی دیوار پخش خواهد شد. حواستان باشد که از این وسیله فقط برای رنگ آمیزی دیوار و سطح خای صاف استفاده می شود و برای چارچوب و نرده ها، همان قلم مو توصیه می شود.

 نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار 

مزایای استفاده از غلطک طرح دار

اگر دو ساختمانی که یکی را با غلطک طرح دار و دیگری را با قلم مو رنگ آمیزی شده باشد را مقایسه کنید، خواهید دید که سطح نقاشی شده با غلطک طرح دار بسیار یکنواخت و یکپارچه تر از سطح نقاشی شده با قلم مو است. استفاده از غلطک طرح دار سرعت کار را هم بالاتر می برد. و حجم بسیاری از کار در زمان کمتری به پایان می رسد. نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار بهتر از لحاظ زمان ماندگاری بسیار بهتر از کاغذ دیواری است و می تواند از نظر هزینه به صلاح شما باشد.

 

معایب نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار

عیب قابل توجهی که نه تنها غلطک های طرح دار، بلکه تمامی غلطک ها دارند این است که گوشه و کنار دیوار و ساختمان را نمی توان با غلطک رنگ آمیزی کرد. البته جای نگرانی ندارد، این عیب را به کمک قلم مو و کرافت می توان جبران کرد که در این صورت باید دقت و ظرافت بسیاری را چاشنی کار کرد تا یکپارچگی سطح حفظ شود.

یکی دیگر از معایب کار با غلطک طرح دار مواقعی است که می خواهید در دو ردیف متفاوت طرح ها را درکنار یک دیگر قرار دهید. در این صورت بهتر است طرح ها را با اختلاف کم در کنار هم قرار دهید ( هم پوشانی طرح ها کم تر باشد ). اگر در حین انجام این کار اشتباهی صورت گرفت، و فاصله های بین ردیف ها زیاد شد می توانید دوباره غلطک را روی قسمت های رنگ نشده بکشید. البته اگر قسمت های رنگ نشد به اندازه کافی بزرگ نبود و غلطک روی ردیف های دیگر نیز قرار میگرفت، بهتر است این کار را دیگر با غلطک طرح دار انجام ندهید و از کاغذ دیواری و یا روش های دیگر کمک بگیرید.

 

نکات مورد توجه در استفاده از غلطک طرح دار

مهم ترین نکته ای که در استفاده از غلطک طرح دار باید توجه کرد این است که سطح را از بالا تا پایین و یک سره رنگ آمیزی کرد و اگر به صورت نصفه این کار انجام شود اگر به صورت مایل بایستیم و سطح را مشاهده کنیم، در وسط سطح می توان سایه را مشاهده کرد. نکته ی حائز اهمیت بعدی در رنگ آمیزی با استفاده از غلطک طرح دار این است که حواستان باشد که جهت میله ی غلطک در همه ی ردیف ها به یک سمت باشد زیرا اگر یک ردیف را با یک جهت غلطک و ردیف دیگر را با جهت دیگر غلطک نقاشی کنیم باز هم سایه هایی را در سطح دیوار می توان مشاهده کرد و این کار از کیفیت کار می کاهد.

 غلطک طرح دار

قیمت نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار

با توجه به استقبال گسترده از این نوع رنگ آمیزی هر روزه طرح های جدیدی از غلطک طرح دار به بازار عرضه می شود و لازم است بدانید که قیمت نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار بسته به طرح روی غلطک تغییر می کند. هزینه دیگری که در این نقاشی مورد توجه می باشد دستمزد این کار و مقدار رنگ مصرفی است که با توجه به متراژ ساختمان مورد محاسبه قرار می گیرد.

 

خرید غلطک طرح دار نقاشی ساختمان ، فروش غلطک طرح کاغذ دیواری

 

فروش ویژه غلطک طرح دار در سایت شرکت خدماتی

غلطک  طرح دار

patterned paint roller sale 09121943801alipour

 

علیرضا یوسفی زاده – گروه تولید محتوای طراحی سایت باران

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

پیمانکاری زیبائی ساختمان وفادار:اجرای کلیه امور نقاشی ساختمان نصب پارکت، لمینت، کاغذدیواری و... زیر نظر...
عرصه رنگهای ساختمانی ، دکوراتیو ، پتینه ، دکور    08632779847  09198604012 ...
آگهی نیازمندی: مجموعه فرا رنگ مشهد نیازمند چند نقاش ساختمان حرفه‌ای است   مجموعه فرا رنگ...
وحید الیاس زاده   انواع رنگهای روغنی پلاستیک اکرولیک مولتی کالر کینیتکس رنگ نما رنگ...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان