پیام به نقاشی ساختمان

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

یاور : نقاشی ساختمان در تهران

نقاشی ساختمان در تهران

 

نقاشی ساختمان یکی از مشاغل در حوزه عمران میباشد. نقاش ساختمان به شخصی اطلاق می شود که شایستگی های مانند رعایت اصول ایمنی و بهداشتی و متره برآورد مواد مصرفی و هزینه لازم جهت نقاشی ، آماده نمودن انواع بتونه بر اساس سطح کار، آسترکاری، سمباده زنی و زیرسازی سطوح آماده سازی رنگ های پلاستیک روغنی و مواد همرنگ کننده چوب و همچنین توانایی استفاده از ابزارهای رنگ آمیزی مانند قلم و پیستوله رنگ پاش را برای رنگ آمیزی سطوح داشته باشد و اقتصاد و بهره وری کار را رعایت نماید در بر می گیرد. این شغل با مشاغلی مانند فروشنده ابزار و مواد رنگ کاری گچ کار ساختمان و غیره در ارتباط می باشد.
معنی اصطلاح نقاشی ساختمان: در یا دیوار ساختمان را رنگ آمیزی کردن ، تصویر چیزی یا کسی را کشیدن
معنی لغوی نقاش ساختمان: کسی است که دیوارهای درونی و در برخی موارد دیوارهای بیرونی ساختمان را رنگ آمیزی می کند.
 
انواع رنگ در نقاشی ساختمان:
رنگ روغنی ، رنگ پلاستیک ، رنگ اکرلیک ، رنگ مولتی کالر

 

نقاشی ساختمان در غرب تهران 

اگر شما هم قصد دارید تا خودتان اقدام به نقاشی منازل خود کنید حتما توصیه میشود به قسمت مقالات وبسایت یاور مراجعه کرده و با مطالعه مقالات آموزش نقاشی ساختمان نسبت به انتخاب بهترین ابزارها و رنگ های ساختمانی و ترکیب و نحوه اجرای نقاشی منزل آشنا شوید.


ساختمان ها هر چند سال یکبار نیازمند نقاشی هستند؟
اینکه یک ساختمان را باید هر چند سال یکبار نقاشی کرد به عواملی زیادی از طریقه استفاده , آب و هوای و شرایط جغرافیایی , کیفیت رنگ مورد استفاده و البته نقاش و استادکاری که اقدام به اجرا کرده اند بستگی دارد و لی بطور متوسط از ۳ تا ۱۰ سال طول عمر یک نقاشی ساختمان برآورد میشود و تقریبا میتوان برای اغلب ساختمانها گفت که هر ساختمان حدودا هر ۷ سال یکبار نیازمند تجدید رنگ و نقاشی مجدد است. البته این موضوع وابسته به نقاش ساختمان شما نیز میباشد.


از چه رنگ هایی برای نقاشی ساختمان های خودمان استفاده کنیم؟
در سالهای قبل چند نوع رنگ مشخص در بازار بود که هر نوع را میتوانستین از برندهای نسبتا محدودی انتخاب کنید . ولی امروز با ورود تکنولوژی های نوین تولید و ترکیب رنگ ها عملا خیلی از نقاشان ساختمان هم گاها از سرعت تکنولوژی عقب می افتند و خیلی از رنگ ها را نمیشناسند یا با نحوه ترکیب و استفاده از آنها آشنا نیستند.


نقاشی ساختمان در غرب تهران


در مناطق غربی تهران که بیش از 1200000 ساختمان مسکونی , اداری و تجاری  وجود دارد نیازمندی خدمات نقاشی ساختمان در غرب تهران , نقاشی ساختمان در شهرک غرب , تهرانسر, آریاشهر, جنت آباد, پونک, آزادی, ستارخان و ... و نوسازی و بازسازی صفر تاصد ساختمان در غرب تهران وجود دارد.

 

چند سئوال که باید پاسخ دهید:

  • آیا میدانید در نقاشی منزل باید چه پارامترهایی را مورد توجه قرار دهید ؟
  • آیا با تاثیر روانی انواع رنگ ها آشنایی دارید؟
  • آیا میدانید چه رنگ هایی در شما و افراد خانواده تان تاثیر مثبت داردند؟

 

برای شروع نقاشی منزل چه چیزهایی لازم دارید؟

آری برای اینکه بتوانید در نقاشی منزل به آنچه میخواهید دست یابید لازم است ابتدا به پرسش هایی پاسخ دهید و چیزهایی را یاد بگیرید تا بتوانید انتخاب مناسبی برای ترکیب رنگ هایی که قرار است از طرف خودتان یا نقاش منزل استفاده شود داشته باشید.

 

گام به گام منزل و خانه خودتان را رنگ کنید:
در اولین گام لازم است با پاسخ دادن به تست های روانشناسی رنگ توسط خودتان و اعضای خانواده بهترین رنگ های برانگیزنده احساسات مفید را پیدا کنید .
حال باید اطلاعاتی در مورد انواع رنگ ها بدست آورید تا بتوانید علاوه بر اینکه رنگ مورد نظرتان را انتخاب میکنید متریال و نوع مواد تشکیل دهنده رنگ و میزان کارایی و دوام آن را در محل جغرافیایی خودتان بشناسید.
شایان ذکر است این مجموعه یاور در حوزه کاشی کاری نیز فعالیت دارد.

 

www.yavar.org

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

نقاشی ساختمان (نقاشی ، کنف کاری ، کاغذ دیواری ، بتونه کاری ، تعمیرات و غیره ... ) محل کار تهران و کرج می...
نقاشی ساختمان ایده آل کیفیت کار ما تعیین کننده قیمت قرارداد ماست. نقاشی ساختمان ایده آل با مدیریت علی...
نقاشی ساختمان ادارات شرکت ها با بهترین کیفیت رنگ و منصف ترین قیمت    09193132143  سامان...
نقاشی دیوار، در و پنجره و ساختمان به صورت روغنی و پلاستیکی کناف، مولتی کالر، پتینه، والکو،  اصفهان...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان