پیام به نقاشی ساختمان

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

آخرین قیمت های کاغذ دیواری

آخرین قیمت های کاغذ دیواری

قیمت کمتر، حساسیت به بوی رنگ و انجام کار در کمترین زمان ممکن از جمله دلایل انتخاب کاغذ دیواری نسبت به رنگ آمیزی ساختمان است.
آقازاده متخصص فروش و نصب کاغذ دیواری با بیان مطلب فوق گفت: فقط یک کارخانه تولید کاغذ دیواری در کشور داریم که متاسفانه از کیفیت مناسبی هم برخوردار نیست.

وی با بیان اینکه بیش از 100 مدل کاغذ دیواری در بازار داریم، اظهار داشت: اکثر مشتریان طرح های داماسک و رنگ های روشن و کرم و قهوه ای را انتخاب می کنند.

داماسکآقازاده در خصوص مبنای قیمت گذاری ها نیز گفت: روی خرید از شرکت ها، 20 تا 30 درصد افزوده می شود و اجرت زیر 10 رول از 120 تا 150 هزار تومان و تعداد بالای رول نیز از رولی 12 تا 15 هزار تومان محاسبه می شود.

وی درباره اینکه چه ویژگی هایی باعث انتخاب می شود، بیان داشت: مهمترین فاکتور در انتخاب ها، برند است چون مثلا شنیده اند که فلان برند خوب است، سفارش می دهند در صورتی که اغلب مارک های ارزان تر و بهتر هم موجود است. معمولا هر 4 سال یکبار طرح های جدید به بازار می آید که آنها نیز اکثرا کپی هستند.

آقازاده در پاسخ به این سوال که بهترین و با کیفیت ترین طرح ها، تولید کدام کشورها هستند، گفت: به ترتیب ایتالیا، بلژیک و آلمان.

وی ادامه داد: معمولا برای دفاتر اداری، طرح های روشن ساده غیر گلدار یا اسپرت و برای مسکونی، داماسکی یا گلدار، برای مغازه هایی مثل بوتیک ها طرح تیره و فروشگاه هایی مثل لوازم بهداشتی و خوراکی نیز طرح های اسپرت جیغ پیشنهاد می شود و برای ویلا نیز آیتم هایی مثل فضا، نور، متراژ و غیره موثر هستند.

آقازاده افزود: قیمت کاغذهای دیواری چینی از رولی 40 هزار تومان به بالا، اروپایی از رولی 90 هزار تومان به بالاست اما عرف خرید تا رولی 200 هزار تومان است.

وی اظهار کرد: برای اتاق خواب معمولا اگر دختر باشد طرح های روشن یاسی و صورتی و اگر پسر باشد طرح های سبز، آبی و ... استفاده می شود و برای ساختمان های قدیمی ساز بهتر است از کاغذ دیواری های کلفت تر استفاده شود. همچنین رنگ و چیدمان وسایل و کفپوش و غیره نیز در انتخاب طرح کاغذ دیواری تاثیر دارد.

 

کاغذ دیواری بچه گانه


آقازاده افزود: معمولا دیوارها را دو یا سه طرح می زنند و از طرح های گل، اسپرت و داماسک استفاده می شود. برای دیوارهایی که بین شان در وجود دارد و پنجره ها و ستون ها طرح های ساده و دیوارهای ورودی پذیرایی و هال که ارتفاع سقف شان کوتاه تر است از طرح های راه راه استفاده می شود.

وی در پاسخ به اینکه جوانان بیشتر چه طرح هایی را انتخاب می کنند گفت: معمولا طرح های اسپرت و سه بعدی و پوستری.

 

کاغذ دیواری 3 بعدی
آقازاده همچنبن درباره رفع مانع دیوارهای کج و زاویه دار تشریح کرد: دیوارها باید صاف باشند در غیر اینصورت کجی را برطرف می کنیم و اگر نشود معمولا از طرح های سه بعدی استفاده می کنیم.

وی انواع کاغذ دیواری بر مبنای عرض را این چنین برشمرد عرض 53 سانتی متر، 70 سانتی متر  و یک متر و 6 سانتی متر و بیشترین اقبال نیز از عرض های 53 سانتی متری می شود به دلیل تنوع شان در بازار.

آقازاده در پایان روش کلی اندازه گیری کاغذ دیواری را این چنین توضیح داد: برای کاغذ دیواری با ارتفاع کاری نداریم و فقط طول را در نظر می گیریم بدین نحو که دیوارهای به طول یک متر و نیم، یک رول استفاده می شود و در صورت اضافه ماندن نیز در زیر پنجره ها و بالای چارچوب درها استفاده می شود.

 

تهیه و تنظیم:

حمید رضاپور - خبرنگار سایت نقاشی ساختمان xhousepainting.com

 

 

کلمات کلیدی: انتخاب کاغذ دیواری مناسب, اندازه گیری کاغذ دیواری, انواع کاغذ دیواری, داماسک, رفع مانع دیوار کج و زاویه دار, طول و عرض مناسب کاغذ دیواری, قیمت کاغذ دیواری, قیمت کاغذ دیواری اروپایی, قیمت کاغذ دیواری چینی, قیمت گذاری کاغذ دیواری, معیار انتخاب کاغذ دیواری, کاغذ دیواری سه بعدی, قیمت کاغذ دیواری

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

تزئینات ساختمانی هنرمند نقاشی ساختمان، کاغذدیواری، پوستر سه بعدی، پتینه بهمن...
نقاشی برادران طلایی اجرای تمام رنگهای...
نقاشی و تزیینات ساختمان دهقانی: با 20 سال سابقه درخشان   نقاشی و تزیینات ساختمان از قبیل: رنک...
نگاهی به مبحث رنگ درمانی قسمت دوم در طی این مقاله دو قسمتی نگاهی خواهیم انداخت به مسئله رنگ درمانی و...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان