پیام به نقاشی ساختمان

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

افزایش قیمت رنگ / بی کاری کارگران

قیمت رنگ همانند سایر مصالح ساختمانی افزایش بسیاری داشته است، افزایش قیمتی که باعث کم رونق شدن شغل و بازار نقاشی ساختمان می شود و در نهایت کارگران بسیاری را خانه نشین خواهد کرد.
به گفته علی اصغر رحمت پور عضو اتحادیه فروشندگان رنگ و به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد علت اصلی این افزایش قیمت گرانی مواد اولیه به ویژه حلال های تولید داخل است و با افزایش قیمت رنگ های تولید داخلی عرضه رنگ های چینی با کیفیت پایین در بازار افزایش یافته است.
در گزارش خبرگزاری ایسنا آمده است افزایش قیمت رنگ به خاطر افزایش قیمت نفت و مواد اولیه پتروشیمی و مواد تشکیل دهنده ی رنگ است اما افزایش قیمت کارخانه های داخلی بیش از قیمت جهانی بوده است.
در این گزارش قیمت رنگ را در حال حاضر یک گالن 4 کیلویی روغنی را 15300 و هر حلب 18 کیلویی روغنی را تقریبا 73 هزار و رنگ روغن مات را کمی ارزانتر یک گالن 4 کیلویی 13500 و رنگ پلاستیک قابل شستشو را 10500 تومان اعلام کرده است.
مسائل دیگری مانند کمبود تولید یا احتکار و دلال بازی باعث افزایش قیمت و بی ثباتی در بازار شده است و بدرستی نمی توان نرخ ثابتی را اعلام کرد، علاوه بر قیمت بسیار زیاد فروش نقدی هم عاملی است که بر پریشانی و آشفتگی خریداران می افزاید.
این افزایش قیمت هر علتی که داشته باشد هم به ضرر کارفرما و کارگر است و هم مصرف کننده از آنجایی که رنگ جزء خدمات لوکس و غیرضرور برای خانواده هاست و رنگ آمیزی منزل با این قیمت ها با جیب بسیاری از مردم همخوانی ندارد باعث افت بازار تقاضا می شود و قشر ضعیف و آسیب پذیر کارگران متحمل فشار اقتصادی و اجتماعی بسیاری خواهند گشت و بسیاری از پیمانکاران و کارفرمایان که با قیمت چند ماه قبل رنگ، به مشتریان قیمت تمام شده را داده بودند استرس و ضرر بسیاری را باید به دوش بکشند.

تهیه و تنظیم: منصور حیدرپور ، خبرنگار سایت نقاشی ساختمان xhousepainting.com

 

افزایش قیمت رنگ

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

پیمانکاری و نقاشی ساختمان حیدری    انجام کلیه کارهای نقاشی ساختمان با کار درجه یک و رنگ درجه...
تزيينات ساختمانی صدفانواع موکت، کاغذ دیواری ایرانی و خارجی _ کنیتکس _ بلکا _ پتینه _ مولتی کالر _ روغنی...
نقاشی ساختمان مازندران انجام پیمانکاری ادارات و سازمانها کلیه امور نقاشی ساختمان شامل رنگ پلاستیک روغنی...
نقاشی داخل و نمای ساختمان. رنگ روغنی. پلاستیک. مولتی کالر. اکرولیک. کناف. کنیتکس. سیلر و کیلر. با کیفیت...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان