پیام به نقاشی ساختمان

 

نصب کاغذ دیواری wallpaper installing

 

 

غلطک طرح دار نقاشی ساختمان ، طرح کاغذدیواری

 

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

چگونه مناسب ترین رنگ را برای منزلمان انتخاب کنیم

چگونه مناسب ترین رنگ را برای منزلمان انتخاب کنیم

 

چگونه مناسب ترین رنگ را برای منزلمان انتخاب کنیم

 

شاید سخت ترین قدم در رنگ آمیزی داخلی ساختمان انتخاب رنگ مناسب و دلخواه برای فضای داخلی خانه است. احتمالا در نگاه اولیه با خود فکر کنید که رنگ آمیزی خانه چندان مورد مهمی به نظر نرسد اما باید به این موضوع توجه داشته باشد همین مسئله ساده تاثیر بسیار زیادی را بر روی شرایط روحی و روانی شما خواهد گذاشت.
رنگ ها قدرت تغییر فضا را دارند به این معنا که رنگ آمیزی صحیح خانه و استفاده از رنگ های مورد علاقه تان فضایی را به وجود می‌آورد که به واسطه آن شما از زندگی کردن در آن خانه نهایت لذت را ببرید.
مطمئنا در حال حاضر رنگ‌های بسیار زیاد و متنوعی برای انتخاب و رنگ آمیزی خانه وجود دارد که مطمئنا همین مسئله باعث سرگیجه فراوان شما خواهد داشت. به همین دلیل در زیر نکاتی را آوردیم که به وسیله آن بتوانید رنگ مناسب را برای فضای داخلی خانه تان انتخاب کنید.

 

چگونه مناسب ترین رنگ را برای منزلمان انتخاب کنیم

 

اولین و مهم‌ترین نکته‌‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که به سلیقه شخصیتان بیش از هر چیز دیگری در انتخاب رنگ اهمیت بدهید و از طرفی به ساختار کلی منزلتان نیز توجه داشته باشید.
دوم. برای بخش‌های مختلف خانه از رنگ‌های مختلفی استفاده کنید برای مثال در اتاق خواب از رنگ‌های آرامش بخش استفاده کنید و در طرف مقابل برای آشپزخانه از رنگ پر از انرژی و قوی استفاده کنید.
.سوم. در انتخاب رنگ اندازه فضایی که قصد دارید رنگ آمیزی کنید را در نظر داشته باشید؛ برای محیط های کوچک از رنگ های تاریک و برای محیط بزرگ از رنگ‌های روشن
چهارم. طراحی کلی خانه چیست
پنجم. قصد ایجاد چه حسی را در آن فضا دارید
ششم. آیا رنگی که قصد استفاده از آن را دارید با دیگر فضاهای خانه همخوانی دارد یا خیر؟
هفتم. در انتخاب رنگ برای رنگ آمیزی محیط باید به مواردی همچون شومینه و فرش نیز توجه داشته باشید.
هشتم. به نحوه تابش نور به داخل محیطی که قصد انتخاب رنگ برای رنگ آمیزی آن را دارید نیز توجه داشته باشید زیرا نور طبیعی همراه با گذشت زمان تغییر کرده و ممکن است حسی که قصد آن را ایجاد کنید از بین برود.

 

چگونه مناسب ترین رنگ را برای منزلمان انتخاب کنیم
برای پاسخ به این سوالات ابتدا به سلیقه خودتان توجه کنید، ممکن است با خواندن موارد بالا برخی از رنگ‌هایی که ابتدا قصد انتخاب و استفاده از آن‌ها را داشتید تغییر کرده باشد.
مورد دیگری که باید به آن توجه داشته باشید و به نوعی پیشنهادی از سوی ماست این مورد بوده که ابتدا رنگ‌های مدنظرتان را در فضاهای مختلف خانه امتحان کرده و پس از رضایت شروع به رنگ آمیزی دیوار کنید.

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

هر رنگ مناسب کدام قسمت از خانه است   آیا تا به حال به این مسئله فکر کرده‌اید که باید هر نو...
در این مقاله سعی شده است به برخی از مشکلات رنگ آمیزی سطوح اشاره شود و در ادامه هر یک روش های جلوگیری از...
گزارش نمایشگاه رنگ و رزین 2017 - پیوند ابزار سایش شرکت پیوند ابزار سایش نیز همچون دیگر شرکت های عرصه...
  برای عزیزان و همشهریان محترم اسلامشهر و شهرهای اطراف ما بهترین گروه نقاشی ساختمان هستیم که می...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان