پیام به نقاشی ساختمان

 

نصب کاغذ دیواری wallpaper installing

 

 

غلطک طرح دار نقاشی ساختمان ، طرح کاغذدیواری

 

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

هر رنگ مناسب کدام قسمت از خانه است

هر رنگ مناسب کدام قسمت از خانه است

 

آیا تا به حال به این مسئله فکر کرده‌اید که باید هر نو خاص از رنگ مناسب کدام قسمت از منزلتان است. برای درک این مسئله در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

رنگ نمای ساختمان

مطمئنا در برهه‌ای از انتخاب رنگ مناسب برای رنگ آمیزی منزلتان به این مسئله فکر کرده‌اید که هر رنگ مناسب کدام قسمت از خانه است حال در این مطلب به شکلی کاملا دقیق به مسئله بالا نگاهی خواهیم انداخت.

اگر علاقه دارید در منزلتان یک فضای شاد، متنوع و سالم به وجود بیاورید بهترین راه برای این مسئله انتخاب رنگ مناسب برای هر قسمت مختلف از خانه است.

حتی طبق تحقیقات به عمل آمده استفاده از رنگ‌های متنوع می‌تواند تاثیر به سزایی بر روی فشار خون، کاهش استرس و افزایش انرژی داشته باشد. از جهتی دیگر قابل ذکر است انتخاب رنگ مناسب می‌تواند باعث یک خواب راحت برای شما شود.

برای مثال، رنگ قرمز توانایی انتقال سلول‌های انرژی را افزایش می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های این رنگ افزایش نفس و اعتماد به نفس برای ورزشکاران و دوندگان است. حالا حتما علت استفاده از زمین قرمز در بیشتر مسابقات دوومیدانی را متوجه شده‌اید. اما در مورد رنگ آبی، تحقیقات نشان می‌دهد که موجب کاهش درد مخصوصا در بیمارانی که از رماتیسم رنج می‌برند، می‌شود.

 

red blue and yellow paint buckets wide500

 

رنگ‌های گرم، رنگ‌های انرژی‌ زا

در میان هفت رنگ موجود در رنگین‌ کمان (قرمز، زرد، نارنجی، سبز، آبی، بنفش و نیلی)‌ رنگ‌های گرم قرمز، نارنجی و زرد سرشار از انرژی هستند. از این رنگ‌های گرم در آشپزخانه‌ تان استفاده کنید. اگر در اتاقی صبح‌ها و هر موقع دیگری ورزش می‌کنید، در آن می‌توانید از این رنگ‌ها استفاده کنید. به طور مثال رنگ زرد در آشپزخانه می‌تواند القا کننده یک روز آفتابی و پرنور باشد. قطعا کسی وجود ندارد که مایل به استفاده از این فضا نباشد.


رنگ‌های خنثی و دقت در بینایی‌

رنگ سبز برای چشم از بهترین رنگ‌هاست. این رنگ موجب می‌شود که شما در زمان خواندن، قدرت بیشتری پیدا کنید و زیاد به چشمانتان فشار نیاید. رنگ سبز باعث متمرکز شدن چشم به نقطه دلخواه می‌شود و این امر سبب آرامش و افزایش توانایی چشم خواهد شد. برای اتاق‌ها یا قسمت‌هایی از خانه که در آن قصد مطالعه کردن و نوشتن دارید، از این رنگ بهره بگیرید. همچنین برای انجام کارهایی که در آن نیاز به تمرکز در جزئیات است، پیشنهاد می‌شود رنگ سبز را به کار گیرید.


آرامش با رنگ‌های سرد

رنگ‌های سرد و خنکی مثل آبی، نیلی و بنفش به ایجاد آرامش در فضای خانه کمک خواهند کرد. پس از یک روز کاری سخت، ورود به خانه و استراحت در قسمتی که با این رنگ‌ها تزئین شده، باعث فراهم شدن محیطی آرام می‌شود. رنگ‌های خنک که به آن اشاره شد را سعی کنید در قسمت‌هایی از خانه به کار ببرید که می‌خواهید در آن فعالیتی نداشته باشید و استراحت کنید. بیشتر کاربرد این قبیل رنگ‌ها به اتاق‌های خواب بزرگسالان یا کودکان معطوف می‌شود. قابلیت دیگر استفاده از این رنگ‌ها به حمام مربوط می‌شود. هنگامی که می‌خواهید بعد از یک روز کاری طولانی به حمام بروید، حتما نیاز به‌ آرامش دارید. این رنگ‌ها به شما این اجازه را می‌دهند که در فضایی آرام قرار گیرید.


انتخاب رنگ

با وجود گوناگونی و تعدد زیاد رنگ هایی كه باید از میان آنها انتخاب صورت بگیرد، شاید در نظر گرفتن این توضیحات كمی به شما كه می خواهید خانه را دوباره رنگ بزنید، كمك كند تا از میان این گوناگونی، رنگ بهترین رنگ را برای قسمت های مختلف خانه خودتان به كار بگیرید.

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

09123475917 صفرعلی قربانپور ارسال سریع در تهران و ارسال به سراسر ایران   همین اول شماره تلفن...
رنگ فروشی نقاشان: فروش رنگ عمده زیر قیمت بازار      مشورت بگیرید مشاوره انجام کار...
علی رحیمی هستم تووی کار نقاشی اگه بهم طرح بدی به خوبی کشیده میتونم، با حقوق کم بازم کار میکنم. تا هنوز...
کلیه کارهای نقاشی ساختمان از جمله رنگ روغنی سحرهادی پلاستیک پارس بهاردرجه 1 قابل شستشوبی...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان