پیام به نقاشی ساختمان

 

نصب کاغذ دیواری wallpaper installing

 

 

غلطک طرح دار نقاشی ساختمان ، طرح کاغذدیواری

 

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

نگاهی به مبحث رنگ درمانی قسمت اول

نگاهی به مبحث رنگ درمانی قسمت اول

در طی این مقاله دو قسمتی نگاهی خواهیم انداخت به مسئله رنگ درمانی و تاثیر رنگ ها در پزشکی.

 

انسان امروزی درک کرده است که هرآنچه در وجودش به صورت بیماری ظاهر می شود، درمان آن نیز باز از درونش مقدور و میسر گردیده است. انسان امروزی در کنار یافته ها در کنار یافته ها و کشفیات علم پزشکی و از طرفی درک واقعیات وجودی خود در برابر افق وسیع قرار گرفته که هر لحظه برای رسیدن به موهبات آن تلاش می کند و باور داریم که انسان در سالهای آینده به آنچه که برایش بعید بوده است نائل خواهد آمد.

 

نگاهی به مبحث رنگ درمانی قسمت اول

 

رنگ درمانی یا درمان دردها به وسیله رنگها مقوله ایست که به علم پزشکی پیشرفته امروزی مربوط می شود ، درد در بدن انسان ایجاد می شود و و درمانش نیز در خود انسان و در جهان هستی است. لذا تأثیر پذیری از رنگ درمانی مشکلات فیزیکی و روانی مقوله ایست که امروزه درمیان روانشناسان تثبیت شده و ازاین طریق بسیاری از مشکلات را درک می نمایند و تلاش وافری در رفع آن می کنند و از طرفی شخصیت فرد و قابلیت های آن نیز به وسیله رنگها مشخص می شود.

در اینجا درک خواهید کرد که چگونه می توان از رنگ درمانی در رفع مشکلات و بیماری ها چاره جست:


مفاهیم موجود در رنگ ها:

سفید:

رنگ سفید در بنیه تمامی طیفها نهفته و مجتمع شده است. درسایه این رنگ، سیستم انرژی فرد تمیزتر می شود و فرد می تواند خودش را از آلودگیها نجات دهد. رنگ سفید متظاهر کننده احساسات نبوغ و استعدادهای بالقوه فرد بوده و رنگی است که نبوغ و توانائیهای فرد را تقویت نموده و برای تمامی بنیه های رنگی مناسب تشخیص داده می شود.

سئانسهای درمان را که شروع می کنید ، بهتراست با این رنگ آغاز نموده و اگر کارتان نیز به پایان رسید، باز با این رنگ خاتمه بدهید. این رنگ باعث می شود که شما بتوانید توازن انرژی ونیرو را در رد مورد درمان فراهم آورید و از طرفی باعث می گردد که نیرو و توان وروحیه را به فرد مورددرمان تزریق نمائید . یکی دیگراز خصوصیات رنگ سفید این است که اگر با رنگ ها ی دیگر آمیخته شده و بکار گیرد بسی نیرومندتر شده و تأثیراتش افزونتر خواهد شد.

 

سیاه :
رنگ سیاه نیز به مانند سفید در تمامی طیفهای نوری متمرکز و مجتمع شده است . سیاه در ورای پرده ای درهم ریخته و آشفته مخفی گردیده است. بسیاری از افراد از این رنگ به عنوان رنگ درمان کننده احتراز می جویند ولی در اثنای درمان به وسیله رنگ ها گاهگاهی از رنگ سیاه استفاده می نمایم. زیرا بارها دیده ام که این رنگ دربرخی موارد بسیار مفید می باشند. این رنگ درزمانی که فرد دچار مشکلات روحی شده و بسیار آشفته حال است می تواند حالت آرام بخش و حفاظت کننده را ایفاء نماید .

این رنگ باعث می شود که احساسات زنانه درافراد به حرکت بیفتد و همین امر باعث می گردد که در وجودشان انرژی مغناطیسی نیرومندی را حس نمایند. باز هم رنگ سیاه از جمله رنگ های موثری است که بایستی توجه شود که به اندازه مناسب مورد استفاده قرار گیرد . زیرا اگر رنگ سیاه در لباسهای مورد استفاده به وفور مورد استعمال قرار گیرد باعث میگردد که فرد دچار افسردگی گردد.

بهترین راه برای بهره برداری از رنگ سیاه آن است که رنگ را به همراه سفید مورد استفاده قرار داد. تاثیرات منفی هر دو رنگ باعث می شود که حالات متعادلی ایجاد شود که همین حالت منجر به فرد از درون آرامش یابد و عدم تعادل و توازن وی نیز از بین میرود. رنگ سیاه باعث می گردد که رفتارهای ناشی از غیر شعور افراد نظم سوق یبند که همین امر سبب قالب گیری منطقی افراد درخصوص رفتار و اندیشه می شود. برای رسیدن به این نتیجه بهتر است رنگ سیاه را به تمام بر تن نکنید و حتماً چیزی از لباستان را به رنگ سفید انتخاب نمائید.


قرمز یا سرخ :
رنگ قرمز به سبب احراز انرژی شدید در خود باعث می گردد که تحریکات و احساسات فیزیکی و عوامل و اسباب فیزیکی فرد را بیدار سازد و همین بیداری آنها را به شدت به فعالیت وا میدارد . همین رنگ می تواند سرما خوردگی ، ناراحتیهای گردش خون و وجود عفونت در نایژه ها و ریه ها مفید واقع می شود و آنها رادرمان می نماید . اما ناگفته نماند که این رنگ احساسات مربوط به انتقام ، کینه ، بی منطقی ، جسارت ، عشق و سکس را نیز تهیج می نماید .اگرمقداررنگ قرمز بیشتر مورد استفاده قرار گیرد منجر به ناملایمات احساسی و افسردگیهای ناپایدار می شود . علاوه براین باعث افزایش فشارخون در انسانها می شود . به طور خلاصه رنگ قرمز باعث می شود که حرارت و دمای بدن انسان بیشتر شود و گردش خون و جریان آن را سریعتر می سازد و برای افرادی که دارای فشار خون پائینی هستند مفید خواهد بود.

 

how to remove paint from wood flooring

 

نارنجی :
این رنگ سمبل نشاط و شادمانی و از طرفی نشانه دانش و آگاهی است . اسن رنگ احساسات اجتماعی بودن و شدن را افزایش داده و فعالیت اجتماعی را در افراد تقویت می کند. موثرترین بخش بدن انسان سیستم عضلانی و ماهیچه ای انسان است که به سرعت ازاین رنگ تاثیر می پذیرد. استفاده افراطی ازرنگ نارنجی سبب نامتعادلی و ناهماهنگی درسیستم عصبی افراد می شود . به همین دلیل توصیه می شود که این رنگ به همراه سبز و یا آبی مورد استفاده قرار گیرد اعضای مختلفی از جمله طحال، غده پانکراس، معده ، روده ها و کلیه ها از این رنگ متأثر می شود و اگر ناراحتی هایی در این قسمت ها ایجاد گردد رنگ نارنجی موثر باشد. ناراحتی و افسردگی های شدید نیز می توانند به وسیله رنگ نارنجی درمان شوند . برای رفع ناراحتی های گذرا درسیستم گوارشی نیز استفاده از رنگ نارنجی مفید می باشد.

 

زرد:
تاثیرگذارترین نقطه ای که در بدن انسان می تواند از رنگ زرد متاثر شود ذهن آدمی است .تمامی فعالیت های ذهنی فرد به وسیله نیروی رنگ زرد به حرکت در می آید از طرفی برای از بین بردن ناملایمات روحی و یاس ونا امیدی رنگ زرد مفید واقع می شود ، زیرا نیروی رنگ زرد به فرد امید واری و خوش بینی و اعتماد به نفس میدهد.
سیستم عصبی، معده، روده ها، کلیه ها و تمامی هاضمه تحت تاثیراین رنگ قراردارند واگر ناراحتی در آنها ایجاد شود به وسیله رنگ زرد درمان میگردد.

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

خدمات نقاشی ساختمان با قیمت مناسب و بازدید و تحویل فوری با ما تماس...
نقاشی ساختمان و تزئینات و آرت پوریا  نقاشی ساختمان، پتینه، رومالین (لیاف سلولزی)، کاغذدیواری و...
انجام انواع خدمات نقاشی ساختمان در همه مناطق تهران پتینه ابروباد، ابر اسمان، ورق طلا، طرح مرمر، کهنه...
  فراخوان فستيوال بازار دارايي فكري (نوآوري‌هاي صنعت رنگ و رزين)   مركز فن‌بازار...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان