پیام به نقاشی ساختمان

 

نصب کاغذ دیواری wallpaper installing

 

 

غلطک طرح دار نقاشی ساختمان ، طرح کاغذدیواری

 

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

نگاهی بر مزایا و ویژگی های رنگ روغنی

نگاهی بر مزایا و ویژگی های رنگ روغنی

در طی این مقاله نگاهی خواهیم انداخت بر مزایا و ویژگی های رنگ روغنی. با ما در ادامه همراه باشید.

 

ویژگی های رنگ روغنی

 

 

از قدیم و الایام رنگ های روغنی همواره از محبوب ترین رنگ های موجود در بازار بوده اند و توسط بخش عمده ای از نقاشان ساختمان و مردم عادی در رنگ آمیزی منزلشان استفاده می شود. بنابراین به دلیل محبوبیت بیش از حد این دسته از رنگ ها تصمیم گرفتیم تا در طی یک مقاله به معرفی ویژگی های رنگ روغنی در نقاشی ساختمان بپردازیم.

ویژگی رنگ‌ اکریلیک

رنگ‌ اکریلیک به دلیل کیفیت بالاتری که نسبت به رنگ‌های روغنی و پلاستیک ساختمانی دارد از دوام و عمر بیشتری نسبت به این رنگ ها برخوردار میباشد. رنگ‌ اکریلیک اجرای سریعتر و راحت تری در نقاشی ساختمان دارد رنگ های اکریلیک زیباتر، شاداب‌تر، شفاف‌تر و چشم گیر‌تر از رنگ‌های روغنی و پلاستیک هستند.

رنگ‌ اکریلیک هنگام اجرا هیچ بویی ندارد و بعضی از شرکت‌ها رایحه‌های مختلف به این رنگ‌ها اضافه کرده تا در هنگام اجراء در نقاشی ساختمان بوی خوشی استشمام گردد مانند رایحه لیمو، پرتغال، گل یاس، گل رز و … رنگ‌های اکریلیک به دلیل خواصی آنتی استاتیک دوده و گرد و غبار معلق در هوا را به خود جذب نمی‌کنند در نتیجه زمانی که در نقاشی ساختمان از رنگ اکریلیک استفاده می‌گردد.

ساختمان تا سالهای پس از نقاشی ساختمان همان طراوت و شادابی اولیه را دارا می‌باشد. رنگ‌ اکریلیک رنگ پریدگی ندارد و چنانچه شما در هنگام نقاشی ساختمان رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده باشید تا سالها بعداز نقاشی ساختمان رنگ انتخاب شده را به همان شکل و کمترین تغییر خواهید دید در صورتی که در استفاده از رنگ روغنی و پلاستیک جهت نقاشی ساختمان پس از مدت کوتاهی شاید کمتر از شش ماه شاهد پریدگی رنگ اولیه انتخاب شده هنگام نقاشی ساختمان خواهیم بود.

برخی از رنگ‌های اکریلیک آنتی باکتریال هستند و پس از اجرای این رنگ‌ها جهت نقاشی ساختمان میکروب ها و باکتری ها روی دیوار قابلیت رشد و تکثیر پیدا نمی‌کنند. رنگ‌های اکریلیک دارای تنوع بسیار بسیار بیشتر نسبت به رنگ‌های روغنی و رنگ‌های پلاستیک می‌باشند. جهت رقیق کردن رنگ‌ اکریلیک از آب استفاده می‌شود به این دلیل هیچ بویی هنگام نقاشی ساختمان و بعد از نقاشی ساختمان از خود بر جای نمی‌گذارند.

رنگ‌های اکریلیک با اینکه هنگام رقیق کردن آنها از آب استفاده میگردد بسیار بسیار در مقابل آب مقاوم می‌باشند. در کل می توان گفت برای نقاشی ساختمان هیچ گزینه ای بهتر از استفاده از رنگ اکریلیک وجود ندارد در این مقاله تنها به گوشه ای از محاسن رنگ های اکریلیک جهت استفاده در نقاشی ساختمان اشاره کردیم .
روش مصرف

۱- پرایمر آکریلیک را فقط با آب رقیق نمائید .

۲- بوسیله غلطک، قلم مو یا پیستوله پرایمر آماده شده را بر روی سطح خشک و فاقـد هرگونه آلودگی از قبیل خزه، شوره، جلبک، گرد و خاک، روغن، گریس، چربی و . . . اعمال نمائید.

۳- صبر کنید تا پرایمر آکریلیک خشک گردد. ( بسته به درجه حرارت و رطوبت محیط این زمان ممکن است ۶-۴ ساعت به طول بیانجامد ).

۴- رنگ آکریلیک پایه آب مصارف بیرونی را به اندازه مورد نیاز با آب رقیق کنید زیرا پس از رقیق کردن قابلیت نگهداری را ندارد .

۵- رنگ فوق را بوسیله غلطک، قلم مو یا پیستوله بر روی پرایمر خشک شده اعمال نمائید . ۶- حداقل ۴ ساعت تا اعمال پوشش مجدد صبر کنید.
تذکرات عمومی

۱- قبل از استفاده کلیه رنگها را کاملاً باهم مخلوط کنید .

۲- بهتر است رنگ های آکریلیک مصارف بیرونی را در زیر نور مستقیم خورشید به کار نبرید ولی در صورت نیاز از نوع مخصوص آن (سیلیکونی) استفاده نمایید.

۳- اگر احتمال می دهید که در۴-۳ ساعت آینده باران خواهد بارید از رنگ های آکریلیک مصارف داخلی استفاده نکرده و در صورت لزوم از رنگ مصارف بیرونی استفاده کنید .

۴- رنگهای آکریلیک مصارف داخلی و بیرونی را به هیچ وجه بر روی سطوح خیس اعمال نکنید .

۵- محدوده دمایی مناسب جهت اعمال رنگهای آکریلیک از ۱۰ تا ۳۵ درجه سانتیگراد می باشد .

۶- در رطوبت نسبی بیش از ۸۰% رنگ آمیزی نکنید .

۷- ابزار مورد استفاده را بلافاصله بعد از اتمام کار با آب شسته و در داخل ظرف محتوی نفت یا حلال دیگری نگهداری کنید .

۸- اگر این رنگها بر روی لباس ریخته شوند باید بلافاصله با آب گرم و صابون شسته شوند در غیر این صورت پس از خشک شدن غیر قابل پاکسازی و برگشت خواهند بود .

۹- از مادر رنگهای آکریلیک جهت همرنگ نمودن استفاده کنید و به هیچ وجه از مادر رنگهای پلاستیک (پلی وینیل استات) یا روغنی الکیدی استفاده نکنید .

۱۰- از نگهداری رنگ در محیطهای سرد و از یخ زدگی رنگها جلوگیری نمائید . لازم بذکر است رنگ آکریلیک ایرانی با تنوع فراوان رنگی و کیفیت مطلوب نیز در بازار موجود میباشد.

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

نقاشی ساختمان پیمانکار خدمات ساختمان علی آقانقاشی روغن و پلاستیک با هر برندی که شما بخواهید.تعمیر و...
مصاحبه تصویری اختصاصی سایت نقاشی ساختمان با مجید کیا مدیر فروش شرکت شبرنگ و محمد حسین یزدی نیا مدیر...
نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار   چند سالی است که ساخت و ساز در نقاط مختلف کشور افزایش یافته است و...
نقاشی ساختمان، رنگ روغنی و پلاستیک، سیلر کیلر، پلی استر، مولتی کالر، بلکا و کاغذ دیواری  در اسرع...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان