پیام به نقاشی ساختمان

 

نصب کاغذ دیواری wallpaper installing

 

 

غلطک طرح دار نقاشی ساختمان ، طرح کاغذدیواری

 

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

دکوراسیون دفتر اداری و تاثیر آن بر کار

دکوراسیون دفتر و محل کار

محل کار یکی از فضاهایی است که بسیاری از ما اکثر اوقات خود را در آن سپری می کنیم. گاهی همین حضور طولانی مدت ما در محل کار، باعث می شود که به طراحی داخلی و زیبایی فضا دقت چندانی نداشته باشیم. در صورتی که دکوراسیون اداری تاثیر فوق العاده زیادی بر روی روحیه ی ما و بازدهی کار ما دارد. با ما همراه باشید تا در دکوراسیون اداری چند نکته ی کلی ولی اساسی و مهم را به شما بگوییم.

دکوراسیون دفتر و محل کار

 

هماهنگی رنگ در دکوراسیون فضای اداری:

زمانی که ترکیب رنگی در دکوراسیون اتاق کار به درستی و با استفاده از رنگ های مکمل، مشابه و رنگ های خنثی انجام شده باشد، فضای بهتر و زیباتری از نظر بصری در پیش روی شما قرار خواهد گرفت. آنچه برای طراحی دکوراسیون دفتر کار باید مورد توجه قرار بگیرد این است که از رنگ های تیره و خنثی و یا رنگ هایی استفاده شود که فضایی موقر و متناسب با کارکرد آن بوجود بیاورد.

مطمئن باشید که رنگ دیوار با مبلمان اداری و وسایل دیگر فضا هماهنگ بوده و ترکیب رنگی مناسبی داشته باشند. شاید تصور کنید همخوانی رنگ ها در دکوراسیون دفتر کار تغییری ایجاد نمی کند، ولی زمانی که فضا را به شکلی جدید ببینید متوجه این تفاوت خواهید شد. فراموش نکنید نورپردازی اتاق کار هم هماهنگ با ترکیب رنگی فضا باشد.


ساختار واحد با وسایل مختلف ایجاد کنید:

اغلب در اتاق و دفاتر کاری کشو، کمد، فایل و قفسه های متعددی وجود دارد که مدارک و وسایل مختلفی در آنها نگهداری می شوند. در کنار آنها پرینتر، برد و قفسه های کتاب هم دیده می شوند. این وسایل تمام آن چیزی است که هر کارمند و فرد شاغل در طول روز استفاده می کند. وسایل کوچک را به گونه ای کنار هم قرار دهید که ساختار واحد داشته باشند. برای اینکه کمی ساختار به اتاق کار خود بدهید، کمد و کشوهای کوتاه را در زیر میز کار خود قرار دهید در این حالت علاوه بر اینکه شلوغی فضا را کم کرده اید، به راحتی می توانید از کشوها در صورت نیاز استفاده کنید. لوازم مورد نیاز و متعلقات خود را روی میز کار و در محلی قرار دهید که بتوانید به سادگی به آنها دسترسی داشته باشید.


برد برای قرار دادن یادداشت:

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که در عین شلوغی کار دنبال یک یادداشت مهم یا کارت ویزیتی می گردید و نمی توانید آن را پیدا کنید. راه حلی مهم و اساسی برای این مشکل تهیه و نصب یک برد بر روی دیوار اتاق کار و روبروی چشمانتان است. حالا می توانید شماره های مهم و یادداشت هایی که ممکن است یک روز آنها را فراموش کنید در این برد بچسبانید.


از رنگ های متفاوت استفاده کنید:

محل کار به علت حجم کاری بالا استرس زیادی را به کارمندان وارد می کنند. ساعت های کاری زیاد و جلسه های طولانی که در ترکیبی از رنگ های تیره و کسل کننده می گذرد می تواند شما را خسته کند. با این نکته، اصل اول در ترکیب رنگی را نقض نمی کنیم. ولی بهتر است در بخش هایی از فضای اداری از رنگ متفاوت با دکوراسیون اتاق کار استفاده کنید. یک تابلوی هنری، گلدانی زیبا یا یک مجسمه رنگین خدشه ای به فضای کار جدی وارد نمی کند تنها به افراد انرژی بیشتری می دهد.

 

منبع: سایت چیدانه

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

نقاشی ورنگ آمیزی ساختمان داخلی ونمای بیرونی روغنی ،پلاستیک ،اکرولیک ،رنگهای دکوراتیو ،پتینه کاری حسین...
مصاحبه تصویری اختصاصی سایت نقاشی ساختمان با هادی زارع پور مدیرعامل رنگسازی تانیل در هجدهمین نمایشگاه بین...
نقاشی ساختمان اصفهان   محمدرضا 09373066379 03146502770     کلمات کلیدی: نقاشی...
قیمت نقاشی ساختمان - قیمت اجرای نقاشی   قیمت اجرای نقاشی - رنگ کاری، کناف کاری و نصب PVC...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان