پیام به نقاشی ساختمان

 

نصب کاغذ دیواری wallpaper installing

 

 

غلطک طرح دار نقاشی ساختمان ، طرح کاغذدیواری

 

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

راهنمای رنگ آمیزی کابینت

چگونه رنگ آمیزی کابینت ها باعث عمر و ماندگاری بیشتر آن ها خواهد شد؟

رنگ آمیزی کابینت ها


اگر قصد تعویض کابینت های قدیمی آشپزخانه منزلتان را دارید. با راهنمایی ما در ادامه همراه باشید.
اگر کابینت های آشپزخانه منزلتان به شکل وحشتناکی قدیمی شده اند و باعث زشتی منزلتان شده اند تا جایی که حتی شما از دعوت مهمان به منزلتان خجالت زده می کنند. از جهتی دیگر هزینه مورد نیاز برای تعویض کابینت های شخصی منزلتان بسیار زیاد است و گاهی اوقات بسیار فراتر از بودجه مدنظرتان فرا می رود. اما ما سعی داریم تا در طی یک مقاله به شما راهنمایی های منطقی را در این زمینه ارائه دهیم تا شما بتوانید کابینت قدیمی منزلتان را با انجام یک رنگ آمیزی کامل به شکلی زیبا نوسازی کنید و از جهتی پول زیادی را از دست ندهید مخصوصا اگر بودجه انجام این کار را ندارید و قصد دارید برای یک مدت نسبتا طولانی نوسازی های لازمه را در منزلتان انجام دهید.
اول کاری که باید انجام دهید این است که درهای کابینت و لوازم داخلی آن ها را خارج کنید. برای یک رنگ آمیزی دقیق و به روز که بتواند به خوبی با فضای داخلی منزلتان هماهنگ باشد حتما از یک نقاش ماهر مشاوره های لازم را بگیرید. معمولا کار رنگ آمیزی کابینت مخصوصا اگر با نحوه رنگ آمیزی آشنا باشید می تواند در طی یک روز انجام شود. اما به این نکته توجه داشته باشید که حتما لباس های کهنه بپوشید و در کف آشپزخانه نیز موردی را پهن کنید تا از ریختن رنگ بر روی کف آشپزخانه جلوگیری شود همچنین پیشنهاد می شود در هنگام باز کردن درهای کابینت ها به شرایط ظاهری آن ها نیز توجه ویژه ای داشته باشید اگر کابینت های منزلتان حسابی قدیمی  هستند در هنگام باز کردن درهای آن توجه ویژه ای داشته باشید.
یکی از پیشنهاد ما در این زمینه استفاده از رنگ سفید لیمویی برای رنگ آمیزی کابینت و درهای آن است. این نوع خاص از رنگ ها به شکل خاصی برای رنگ آمیزی کابینت ها طراحی شده اند. همچنین در هنگام خریداری رنگ می توانید از فروشنده نیز راهنمایی های لازم برای انتخاب مناسب ترین نوع رنگ برای این کار را دریافت کنید. پیشنهاد ما انتخاب رنگ هایی بر پایه روغن و پولیتان هستند تا به خوبی بتوانند بر سطوح کابینت بنشیند. اگر توانایی دارید می توانید با بردن یکی از درهای کابینت به فروشگاه رنگ فروشی راهنمایی لازم را برای انتخاب بهترین رنگ که بیشترین همخوانی را با فضا داشته باشند دریافت کنید.
در زمان رنگ آمیزی نیز سعی کنید از بهترین نوع قلم ها استفاده کنید تا یک رنگ آمیزی تمیز و دقیق داشته باشید.
زمانی که رنگ آمیزی انجام شد برای مدتی کابینت ها به حال خود و در فضایی با هوای زیاد قرار دهید تا رنگ آمیزی های انجام شده خشک شود. حال زمان است که همه چیز را به جای سابق خود بازگردانید و درهای کابینت را در جای سابقشان نصب کنید و از دیدن کابینت های جدیدتان که به خوبی رنگ آمیزی شده اند نهایت لذت را ببرید.

 

ترجمه و تنظیم: م.صحرایی

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

نقاشی ساختمان به صورت کامل و اجرای تمامی رنگ های ساختمانی و صنعتی با قیمت بسیار مناسب  مشاوره...
خدمات نقاشی ساختمان انواع رنگ پلاستیک. رنگ روغنی. انواع رنگ کاری چوب با قیمت توافقی و کیفیت...
نقاشی ساختمان نمونه    روغنی, پلاستیک, اکریلیک, مولتی کالر, بلکا, کنیتکس, کاغذدیواری و غیره...
نقاشی ساختمان بصورت تضمینی و کار درجه یک، با استفاده از بهترین برند رنگ در ایران از جمله رنگهای سحر،...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان