پیام به نقاشی ساختمان

 

نصب کاغذ دیواری wallpaper installing

 

 

غلطک طرح دار نقاشی ساختمان ، طرح کاغذدیواری

 

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

انتخاب رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان

انتخاب رنگ در نقاشی ساختمان

انتخاب رنگ برای نقاشی ساختمان


در مرحله رنگ آمیزی باید توجه داشت که بهترین رنگ انتخاب شود. انتخاب رنگ برای نقاشی ساختمان اولین مرحله  است که شما باید انجام بدهید و برای آن باید با انواع رنگ و نقش و تاثیر آن در نقاشی ساختمان آن  تا حدودی آشنا باشید. گاهی اوقات افراد برای رنگ‌آمیزی ساختمان شان از سلیقه‌های شخصی یا مدهای روز استفاده می‌کنند در حالی که بازی با رنگ‌ها اگر  از روی آگاهی نباشد، فرد را در دراز‌ مدت با مشکلات عمده‌ای مواجه خواهد کرد.
در کشور مان به دلیل عقب مانده گی صنعتی افراد ساختار شکن نیستند و اصولا رنگ های همگان پسند را انتخاب میکنند این امر باعث شده در انتخاب رنگ از تنوع کمتری برخوردار باشیم، درصورتی که انسانها ذاتا در انتخاب رنگ متفاوتند همانطور که روح و روان آنها از هم متمایز است.


انواع رنگ در نقاشی ساختمان


در ایران  رنگ‌های سفید، طوسی، آبی، استخوانی بیشترین انتخاب را در رنگ‌آمیزی ساختمان داشته و دارند، همانطور که در سالهای اخیر رنگ لباس ها تغییر کرده و در نقاشی ساختمان هم به تازگی  به سمت رنگ‌های خاص‌تری همچون، صورتی، زرد، قرمز، نارنجی و زردچوبه‌ای …هم کشیده شده‌اند که بیشتر مربوط تاثیر فرهنگی و آداب خانه  داری از کشورهای دیگر است.
با این حال این رنگ‌ها به صورت واحد در خانه‌ها کار نمی‌شوند بلکه اغلب در کنار یک رنگ از چند رنگ دیگر هم استفاده می‌شود تا تضاد یا همانندی‌اش سبب جلب توجه شود. نکته اساسی اینجاست که باید به چیدمان خانه، دکوراسیون، رنگ مبل‌ها، اندازه اتاق‌ها و ارتفاع سقف‌ها نور وروشنایی بیش از هر چیز دیگری توجه شود.علاوه بر این‌ها رنگ‌ها بر روح و روان و رفتار مان اثر می‌گذارند و اگر در دراز‌ مدت در پرتو رنگی خاص باشیم روحیاتمان به سمت انرژی‌های نهانی آن رنگ متمایل خواهد شد.

 انواع رنگ درنقاشی ساختمان

 

ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان:


برای به دست آوردن رنگ دلخواه و مناسب در نقاشی ساختمان ابتدا باید با نحوه ی ترکیب رنگ های ساختمانی آشنا بود ،آشنایی با ترکیب رنگ ها به نقاش ساختمان کمک می کند تا کارش را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.
درست است که انتخاب رنگ نقاشی ساختمان را خود مشتری بر اساس سلیقه ی شخصی و با توجه به روحیات و تناسب تفاوت های فردی ارائه می دهد ولی نقاش ساختمان باید با نحوه ی ترکیب رنگ ها آشنا باشد تا به مشتری گوش زد کند که در آخر کار رنگ مورد علاقه ی شخص به چه صورت در خواهد آمد تا مشتری در صورت تمایل آن رنگ را انتخاب کند.


طیف رنگی ساختمان


ترکیب رنگ ها با یکدیگر طیف گسترده ای از رنگ ها را به وجود می آورد که البته در ترکیب رنگ ها برای نقاشی ساختمان ، با توجه به اندازه ی که برای هر رنگ انتخاب می شود ،می توان طیف رنگ های بیشتری را ایجاد کرد.

طیف رنگ نقاشی ساختمان
قرمز + زرد = نارنجی
آبی + قرمز = بنفش
آبی + زرد = سبز
قرمز + مشکی =زرشکی
آبی + سفید = آبی آسمانی
سبز + مشکی = سبز لجنی
نارنجی + قهوه ای = حنایی
سفید + سیاه = خاکستری
قرمز + سفید =صورتی
سیاه + نارنجی = قهوه ای

 


رنگ آمیزی اتاق کودک و نوزاد:


عمل آماده کردن اتاق نوزاد لذت خاصی را به همراه دارد . این شور و حال مخصوصا برای خانواده هایی که تولد اولین نوزادشان می باشد بیشتر است . از آنجا که در انتخاب دکوراسیون اتاق کودک رعایت اصول ایمنی از اهمیت برخوردار است و ایمن بودن اتاق نوزاد اطمینان خاطر والدین و هم امنیت برای کودک را به دنبال دارد باید در نقاشی ساختمان ، نقاش برای رنگ آمیزی اتاق کودک از رنگ هایی استفاده کند که در ساختار آن سرب به کار نرفته باشد.
یکی از نکته هایی که هم والدین هم نقاش ساختمان باید به آن توجه ویژه بکند این می باشد که نوزاد همیشه نوزاد نیست ، رشد و تغییر ناگهانی نوزادان با تغییر نیازهایشان همراه است . باید از رنگ هایی استفاده کرد که برای چند سال زندگی کودک مناسب است و کودک از اتاقش دل زده نشود. 
از این رو والدین در هنگام برنامه ریزی برای اتاق کودک باید به رنگ آمیزی اتاق کودک اهمیت بدهند توصیه ی ما به والدین این می باشد که این کار را به دست نقاش ساختمان بسپارند لازم به ذکراست. که اگر کودک بزرگتر است و می تواند در انتخاب رنگ برای اتاقش اعمال سلیقه بکند ، نباید در چنین مواردی کودک را از انتخاب بازداریم و محدودش کنیم .نقاش ساختمانی براساس تجربه و کاردانی که در نقاشی ساختمان دارد خوب می داند که از چه رنگهایی برای اتاق استفاده کند که هم با سقف ، دیوار ها ، کف اتاق و دکوراسیون اتاق کودک همخوانی داشته باشد.
رنگی که برای دکوراسیون اتاق کودک در نظر می گیریم باید با مقطع سنی کودک مناسب باشد .رنگ اتاق کودک در روحیه و روان وی تاثیر بسزایی دارد ، اگر نگران افسردگی کودکتان هستید سعی کنید از روانشناسی رنگ ها بهره بگیرید و از ملایم ترین و لطیف ترین رنگ های سازگار با روحیات کودکتان استفاده کنید.

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

شركت یزد رنگ تولید كننده انواع رنگ های ساختمانی- صنعتی- ترافیكی   شركت یزد رنگ افتخار دارد كه...
انجام کلیه کارهای نقاشی- کنیتکس- مولتی کالور بامناسب ترین قیمت ابوالفضل...
انجام کلیه خدمات ساختمانی و تزئیناتی رنگ آمیزی با رنگ روغنی، پلاستیک، آکریلیک (روغنی بی بو)، مولتی...
با خوشنامان (10): مصاحبه با ابراهیم مرادی : پیمانکار نقاشی ساختمان در همدان و تهران لطفا خودتان را...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان