پیام به نقاشی ساختمان

 

نصب کاغذ دیواری wallpaper installing

 

 

غلطک طرح دار نقاشی ساختمان ، طرح کاغذدیواری

 

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

رنگ های سیلیکونی

رنگ های سیلیکونی به عنوان پوشش­های حفاظتی لوله ها و یا کانال­های فلزی، دودکش­ها، بویلرها، و لوله­های اگزوز، خطوط لوله و نظایراین­ها که بایستی تا حرارت ۶۰۰ درجه سانتیگراد مقاومت حرارتی داشته باشند بکار می روند، بعلاوه در ساخت پوشش­های موتور هواپیماها و وسایل خانگی نظیر بخاری­ها، فیلترها، صفحات فلزی گرم کننده­ ها و … استفاده می­گردند. ( رنگ ترافیکی و رنگ آلکیدی)

بطور کلی رزین­ها سیلیکونی در تعدادی از خواص به جزء مقاومت حرارتی نسبت به سایر رزین­ها از کیفیت پایین­تری برخوردار هستند خصوصاً از لحاظ مقاومت حلالی، چسبندگی، محکمی، سهولت سخت شدن و … بعلاوه دارای قیمت اولیه بالایی هستند. بنابراین به منظور فائق آمدن بر این عیوب ازامتزاج این رزین­ها با رزین­های دیگری مثل رزین ­های آلکیدی، اپوکسی استر، کو پلی­مرهای وینیلی، پلی استرها، رزین های آکریلیک و… و یا اصلاح بطریق شیمیایی می ­توان بهره­ برد که از جمله خواص این گونه رنگ­های سیلیکونی اصلاح شده می توان به :

–       سختی زیاد

–       چسبندگی برروی اکثر سطوح

–       مقاومت سایشی بالا و لغزندگی کم

–       مقاومت شیمیایی بالا

–       انعطاف پذیری و ضربه خوری بالا

–       مقاومت در برابر رطوبت، تخلیه الکتریکی و نور ماوراء بنفش خورشید

–       افزایش براقیت رنگ

اشاره نمود.

 

از جمله خواص نهایی رنگ­های سیلیکونی می توان به :

۱-     مقاومت حرارتی :

رزین­های سیلیکونی اصلاح نشده مقاومت حرارتی ۲۶۰ الی ۳۶۰ درجه سانتیگراد را در یک پریود زمانی معین دارند و در صورت استفاده از پیگمان­های سیاه و آلومینیومی مقاومت حرارتی آن­ها ۵۴۰ تا °C650 افزایش می یابد و در صورت استفاده از  خمیر های سرامیکی تا °C ۷۶۰ را تحمل می کند.

 ۲-     مقاومت بیرونی :

از آنجائیکه سیلیکون­ها اساساً در مقابل انرژی ماوراء بنفش ترانسپارنت می­شوند لذا متلاشی نگردیده و مقاومت حرارتی و آب عالی­ای دارند.

۳-     مقاومت الکتریکی :

سیلیکون­ها عایق خوبی بوده و همین خاصیت خوب عایق بودن الکتریکی و مقاومت حرارتی و آب آنرا یک بایندر عالی جهت ساخت پوشش مقاومت­ها، خازن­ها، دیودها، رکتی فایرها و ترانزیستور­ها، سیم­های رنگی و دیگر وسایل الکتریکی می سازد.

۴-     ساخت ضد زنگ ها :

پوشش­های سیلیکونی ضدزنگ­های خوبی بوده و جهت پوشش دودکش­ها مخصوصاً آنهایی که در دودشان سولفور زنگزا وجود دارد استفاده می­شود.

 رزین­های مورد استفاده در ساخت رنگ­های سیلیکونی :

 رزین­های سیلیکونی یکی از غیر عادی­ترین نوع خانواده پلیمرها هستند که بطور وسیعی می توانند در حرارت­های مختلف نسبت به دیگر رزین­ها بکار روند. یک رزین سیلیکونی اساسا از نقطه نظر ساختمان شیمیایی با سایر رزین ها تفاوت دارد، بطوریکه زنجیر پلی­مری آن بطور متناوب از اتم­های سیلیسم و اکسیژن تشکیل شده است که همین ساختمان مولکولی است که باعث مقاومت بیشتر آن در برابر حرارت نسبت به دیگر مواد آلی میگردد.

 مقاومت حرارتی و خصلت بی اثر بودن سیلیکون در مقابل مواد شیمیایی و حلال­ها باعث مصرف روزافزون آن­ها در صنایع رنگ سازی گردیده است.

 

گروه جانبی R می تواند گروه متیل و یا فنیل باشد. رزین های سیلیکونی با درصد بیشتر گروه فنیلی مقاومت حرارتی، مقاومت اکسیداسیون و عمر قابل مصرف بیشتر و بلعکس حالت ترموپلاستیکی کمتری از رزین­های سیلیکونی با درصد بیشتر گروه متیلی دارند. و از طرفی رزین­های سیلیکونی با درصد بیشتر متیل در خواص ذیل بهتر از رزین­های سیلیکونی با درصد بیشتر فنیل هستند :

–       سختی در گرمای زیاد

–       انعطاف پذیری

–       دفع آب

–       مقاومت شیمیایی

–       سرعت سخت شوندگی

–       شوک حرارتی

بنابراین برای دست یابی به تمام خواص مدنظر، کوپلیمرهای متیل- فنیل سیلیکونی مورد استفاده قرار می گیرد.

در صنعت، سیلیکون­ها به ۳ صورت روغن، رابر و رزین در دسترس هستند که در صنعت رنگسازی رزین­های سیلیکونی که با وزن مولکولی بالا و ۳ بعدی هستند مورد استفاده قرار می­گیرد.

 

 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

سری جدید مستند «خسته نباشید» با اجرای میثم رازفر روایتی صمیمی و متفاوت از یک روز کاری مشاغل...
رنگ ترک تزیینی آسیا رنگهای ترکزا با کیفیتی فوق العاده بالا در دو سیستم هواخشک و کوره ای طراحی شده تا...
نقاشی ساختمان بست پِینتیگ Best painting قیمت توافقی و بازدید رایگان کار شبانه روزی جهت تحویل سریع کار...
اجرای رنگهای پلاستیک و روغنی و الریلیک با کیفیت عالی داخل و نمای ساختمان به صورت هشت ماه...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان