پیام به نقاشی ساختمان

 

نصب کاغذ دیواری wallpaper installing

 

 

غلطک طرح دار نقاشی ساختمان ، طرح کاغذدیواری

 

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

نگاهی به دلایل انتخاب رنگ بنفش به عنوان رنگ سال 2018

نگاهی به دلایل انتخاب رنگ بنفش به عنوان رنگ سال 2018

 

مدتی قبل رنگ فرا بنفش که طیفی از رنگ‌ بنفش است یا به عبارت دقیق ۱۸-۳۸۳۸ Ultra Violet توسط موسسه رنگ پنتون به عنوان رنگ سال 2018 انتخاب شد. طبق اعلام این موسسه رنگ فرا بنفش به نوعی نمادی از نوآوری، اصالت و تفکر خیالی است از جهتی استفاده هنرمندان افسانه‌ای همچون دیوید بوئی یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب فرا بنفش به عنوان رنگ سال بوده است.

در مقام مقایسه اگر بخواهیم نگاهی به رنگ سال گذشته یعنی سبز نگاهی بیاندازیم و به تفاوت آن با رنگ سال 2018 یعنی فرا بنفش بپردازیم باید گفت که در همان نگاه اول هر کسی فرا بنفش را به مراتب خاص تر از رنگ سبز می‌یابد. در حالی که سبز نمادی از طبیعت بوده و همواره طرفداران زیادی داشته است و به قول خودمان راحت تر بر دل می‌شیند در طرف مقابل فرا بنفش رنگ عجیب و خاصی بوده و استفاده از آن در محیط های گوناگون به خصوص فضای داخلی خانه کار بسیار سختی است.
با این حال شاید در نگاه اول بگویید که استفاده از رنگ فرا بنفش در دکوراسیون های سنتی بسیار سخت است اما شما در اشتباه هستید. این رنگ نه تنها مختص به دکوراسیون ها و فضاهای خاص است  بلکه در کنار آن شما می‌توانید در سایر دکوراسیون‌ها از رسمی گرفته تا کاملا راحت در کنار فضاهای مدرن تا فضاهای سنتی و سایر مکان‌ها مانند آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق نشیمن و حتی سرویس بهداشتی از رنگ فرابنفش استفاده کنید. با ترکیب این رنگ با گزینه‌های رنگ سیاه، طلایی، بژ و موارد براق فضای بسیار لوکس و رسمی را به وجود بیاورید و اگر علاقه دارید تا فضایی خودمانی و راحت را به وجود بیاورید کافی است که آن را بر رنگ‌هایی همچون خاکستری ترکیب کنید.
مواردی که در بالا تشریح داده شدند از جمله مهم ترین مواردی بودند که فرا بنفش را به رنگ سال 2018 تبدیل کرده‌اند.

 

رنگ سال 2018

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شهید رجایی برگزار میکندورکشاپ سه روزهآموزش تخصصی سقف های باریسول و کشسانی و...
نقاشی ساختمان رنگارنگ   اجرای کلیه امور نقاشی ساختمان با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در...
نقاشی ساختمان البرز (کرج) باسلام خدمت دوستان و همشهریان عزیز ارائه دهنده کلیه خدمات نقاشی ساختمان...
نقاشی ساختمان و سوله رنگ روغنی، پلاستیک، اکرولیک، نما وغیره... با شرایط کارفرما درهمه مناطق تهران، با...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان