پیام به نقاشی ساختمان

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

جذب هنرجوی پتینه کاری - پتینه ساختمان و دیوار

نظر به تعدد پروژه های در دست اجرای گروه هنری رز دیزاین اقدام به جذب هنرجوی پتینه می کند.
لذا عزیزانی که علاقمند به همکاری و همچنین فراگیری و آموزش تکنیک های متنوع پتینه می باشند برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرند.
لازم به ذکر است هنرجویانی که در پایان پروژه مورد تایید مدیریت قرار بگیرند بر حسب تمایل میتوانند بطور دائم در گروه پتینه کاری رز دیزاین فعالیت کنند.

 

آموزش پتینه کاری بصورت عملی و اجرای پروژه

 

در آموزش بصورت کارآموزی، شما بصورت عملی اجرا می کنید و پتینه رو در اولین ساعات کارآموزی تون اجرا می کنید. اشکالات کارتون همونجا در لحظه توسط استاد صمیمی گرفته می شه و شما اصلاح می کنید و این از بهترین راه های آموزش در جهانه.

شما در پروژه همکاری خواهید داشت و از اول تا آخر پروژه نحوه شروع، انجام درست و پایان و تحویل پروژه را خواهید دید و نحوه بازاریابی، جذب، ارائه کار و اتمام کار را یاد می گیرید و این شیوه شما را دقیقا در قلب درآمدزایی و بازار این حرفه قرار می دهد. قیمت های اجرا، نحوه تنظیم قرارداد و نهایی کردن فروش و ... از مهمترین بخش های کار است که در هیچ آموزشگاه و دانشگاهی به آن نمی پردازند و شما از نزدیک در دوره کارآموزی پتینه یاد می گیرید.

در آموزشگاه های پتینه، شما برای هر تکنیک چند صد هزار تومان تا چند میلیون پرداخت می کنید، و بصورت تئوری یا شاید کمی عملی پتینه را فرا می گیرید ولی اینجا فقط عملی یاد می گیرید و این یعنی تا درست عمل نکنید، مورد قبول نیست و تا موقعی که به بهترین شکل آن اجرا کنید، تایید می شوید.

 

09136489504
09374565604
صالح صمیمی

 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

نقاشی ساختمان ولیعصر (عج)  رنگ آمیزی منزل و نما و اجرای کناف با کیفیت عالی و قیمت مناسب با رنگ های...
رنگ های سیلیکونی به عنوان پوشش­های حفاظتی لوله ها و یا کانال­های فلزی، دودکش­ها، بویلرها، و...
نقاشی ساختمان با رنگ های استاندارد و با کیفیت، نقاشی و رنگ آمیزی کناف ، اجرای رنگ های طرح چوب ، نقاشی...
نقاشی ساختمان اسلامشهر توسط بهترین متخصصان   به جرات می‌توان گفت نقاشی ساختمان با رنگ، یکی...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان