پیام به نقاشی ساختمان

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

بازار کساد نقاشی ساختمان در تبریز

بازار کساد نقاشی ساختمان در تبریز

نقاشی ساختمان در رده خدمات غیر ضرور و لوکس به حساب می آید و بنا به دلایلی که به آن خواهیم پرداخت مشتریان چندانی در تبریز ندارد.

بازار کساد نقاشی ساختمان در تبریز
اکثر شاغلین در این حرفه به دلیل نبود بازار در تبریز و سایر شهرستان های استان آذربایجان در فصل های گرم سال برای کار به استان های دیگر می روند ؛ دستمزد کار نیز نسبت به سایر شهرستان ها پایین تر است . نبود خلاقیت در ارائه کار بی رغبتی به نقاشی منازل درآمد پایین اکثریت شهروندان  ساخت و ساز کم و رنگ آمیزی نکردن پروژه های انبوه و شرکتی از سوی کارفرما دست به دست هم داده است تا شاهد بی کاری و کسادی بازار در این حرفه باشیم.
ارجح دانستن کاغذ نسبت به رنگ از سوی دفاتر طراحی و دکوراسیون و پیشنهاد آن به مشتریان باعث علاقه صاحبان املاک به آراستن منزل با کاغذ دیواری می شود که طرح های متنوع کاغذ های ترکیه در بازار براین انتخاب صحه می گذارد و این تهدیدی برای بقا و رونق نقاشی ساختمان به شمار می آید.
شریعتی شمالی مکان تجمع نقاشان است و افراد بسیاری تا ظهر در این مکان می ایستند تا بلکه با پیمانکار یا مشتری  به توافق برسند و برسرکار بروند با گپ و گفتی از آنان در می یابیم که وضعیت بسیار وخیم است و آنان برای خرج روزانه و چند روز فعالیت به سر کار می روند و کارشان هم فقط نقاشی نیست لوله کشی قالیبافی نظافت مسافرکشی و به قول خودشان هر کاری که باشد انجام می دهند تا پولی در بیاورند و شرمنده ی خانواده هایشان نباشند  البته این رویه به اینجا ختم نمی شود و گاها به مهاجرت و حاشیه نشینی در پایتخت نیز می انجامد و یا ترک خانواده و دیار گفته و چند ماهی را در تهران مشهد اصفهان بندرعباس که به گفته ی این عزیزان بازار خوبی دارد و دستمزد بالاتری نیز دریافت می کنند می روند و این امرخود آسیب های اجتماعی و فرهنگی دیگری را برای آنان و خانواده هایشان در بر دارد که همه برآن واقفیم.

 

تهیه و تنظیم: منصور حیدرپور خبرنگار سایت نقاشی ساختمان

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

نقاشی ساختمان (روغنی. پلاستیک. اکرولیک. مولتی کالر. سیلرکیلر. نیم پلی استر. بتونه کناف) با بهترین کار...
گزارش نمایشگاه رنگ و رزین 2017 - پیوند ابزار سایش شرکت پیوند ابزار سایش نیز همچون دیگر شرکت های عرصه...
شرکت آریا صنعت وندا نماینده رنگپاش برقی ایرلس   پمپ رنگپاش ایرلس برقی S3 آریا صنعت وندا ؛...
نقاشی ساختمان و پیمانکاری ساختمان  رجب میرزامحمدی...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان