پیام به نقاشی ساختمان

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

تولید رنگ روغنی بدون بو برای اولین بار در دنیا

گزارش گروه صنعتی میریکافام 
علی فرزانه ، مدیرعامل میریکافام - تولیدکننده رنگمعرفی : مهندس علی فرزانه مدیر شرکت میریکافام و مدرس دانشگاه مخترع رنگ روغنی بدون بو است و 23 سال سابقه در تولید رنگ و رزین را دارد. 
فرزانه در گفتگو با خبرنگار سایت نقاشی ساختمان به شرح اختراع خود در زمینه رنگ و رزین پرداخت. ابداعی که باعث پیشرفت و تحویل رنگ و نقاشی ساختمان شده و توجه مشتریان و نقاشان را به خود جلب کرده است. این رنگ به دلیل ویژگی هایش در مکان های عمومی مثل بیمارستان ها، بانک ها، هتل ها، دانشگاه ها و همه جاهایی که نیاز به رنگ آمیزی دارد و نمی توان آن را تخلیه کرد، استفاده می شود. 
علی فرزانه درباره اختراع رنگ روغنی بدون بو می گوید: رنگ دوریکا برای اولین بار در کشور با همکاری شرکت میریکافام مازندران و رنگ و رزین پیروزی اردبیل تولید می شود. حلالی اتری که ساختیم دوستدار محیط زیست و حلال سبز است و هیچ مشکل اکولوژی ندارد، رزین و رنگی که ساختیم در این حلال حل کردیم و رنگ ما هیچ حلال نفتی دیگری ندارد، به جای 6 ساعت در 2 ساعت خشک می شود و با زمان خشک شدن سطحی 3-2 ساعت رکورد زمان خشک شدن در بین رنگهای استاندارد داخلی را شکسته است.
این رنگ بدون بو است شاید در حد اکریلیک و یا کمتر از آن، ولی خوب رزین الکیدی روغنی و حلال است و همان مقاومت های الکیدی را دارد تینر آن عین تینر روغنی است در بسته بندی منحصر و بوی آن کمی از آب بیش تر است می توان آن را معطر کرد اما نخواستیم اصالت رنگ از بین برود و در دو نوع براق و نیمه براق تولید می شود که براق آن جلا و براقی زیادی دارد و برای چهارچوب مناسب است و پوشش بالایی نیز دارد و به جای 3 دست رنگ زدن در 2 دست می شود رنگ آمیزی کرد که در دستمزد و نیرویی کار صرفه جویی می شود.
وی درباره تفاوت این رنگ با رنگ اکریلیک بیان کرد که اکریلیک بدون بو و پایه آن آب دارد رزین و رنگ آن گران تر و حلالش که آب است ارزانتر اما اکریلیک قابل شستشو به هر صورت نیست و با مواد شوینده نمی توان آن را شست.
علی فرزانه شرایط فروش را بی واسطه و مستقیم عنوان کرد و افزود: با شریک تجاری به این نتیجه رسیدیم که فروش در داخل را مستقیم به دست مصرف کننده برسانیم و سعی و تلاش ما  بر صادرات است. جنس را نمی خواهیم در فروشگاه های رنگ عرضه کنیم. می خواهیم سود رنگ به نقاش برسد و منفعت معنوی آن به مصرف کننده، به دلیل این که قیمت بالاتر است و اگر بخواهیم یک تخفیف به فروشنده بدهیم و آن هم یک تخفیف به نقاش بدهد نمی شود ما مسیر را شکستیم و مویرگی می فروشیم یعنی درصد تخفیف بین ما و مصرف کننده تقسیم می شود.

محصول رنگ روغنی بدون بو برای اولین بار در دنیا به بازار مصرف معرفی می گردد و ایران، اولین تولید کننده نسل جدید رنگهای دکوراتیو روغنی بدون بو خواهد بود.

 رنگ روغنی بدون بو oil paint dorika mirikafam color

تهیه و تنظیم: منصور حیدرپور ، خبرنگار سایت نقاشی ساختمان xhousepainting.com

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

نقاشی ساختمان شیک اصفهان اجرای رنگ روغنی پلاستیک اکرولیک پتینه کاری سان مارکو و اجرای طرح کاغذ...
رنگ پارامونت     تعدادی نقاش برای کار در ارتفاع روز مزد روزی 80 تومان تهران و...
اجرای نقاشی با بالاترین کیفیت آنچه که شما بخواهید با رضایت شما رنگ پلاستیک و روغنی و اکریلیک بازدید...
نمونه سوالات نقاش کار ساختمان درجه 3 فنی و حرفه ای به همراه جواب   دانلود نمونه سوالات...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان