پیام به نقاشی ساختمان

 

نصب کاغذ دیواری wallpaper installing

 

 

غلطک طرح دار نقاشی ساختمان ، طرح کاغذدیواری

 

منوی اصلی

تبلیغات

فروش رزین اپوکسی دو جزئی چوب و زیورآلات و بدلیجات در ایران sell resin epoxy in iran

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

نگاهی به ویژگی نقاشی ساختمان با رنگ مولتی کالر

نگاهی به ویژگی نقاشی ساختمان با رنگ مولتی کالر

آیا تا به حال به ویژگی های نقاشی ساختمان با رنگ مولتی کالر فکر کرده اید. با ما در ادامه همراه باشید.

 

rang rogani3

 

 

 

رنگ مولتی کالر یکی از رنگ های محبوب در نقاشی ساختمان در سطح دنیا و به خصوص ایران نیز می باشد. اما آیا تا به حال به این مسئله فکر کرده اید که ویژگی نقاشی ساختمان با مولتی کالر چیست؟ در ادامه نگاهی دقیقی به این مسئله خواهیم انداخت.
از جمله ویژگی های رنگ مولتی کالر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اجرای سریع و آسان طی یک مرحله و توسط اسپری کردن رنگ

توجیه اقتصادی به علت قابلیت پوشش‌دهی زیاد، سرعت سریع اجرا و کاهش نیروی کار

مقاومت بالا در برابر جذب دوده، غبار و ذرات معلق در هوا (آنتی استاتیک) که در نتیجه هزینه تمیز کاری و نگه‌داری را تقلیل داده، آن را بهداشتی می‌کند.

قابلیت شستشوی آسان و کامل با آب و سایر شوینده‌های مرسوم خانگی و دارای مقاومت عالی در برابر رطوبت و شستشو

بدون پوسته شدن، رنگ پریدگی و زرد شدن: رنگ‌های مولتی‌کالر با ایجاد سطحی با دوام و استثنایی درمقابل رنگ پریدگی، زرد شدن، پوسته شدن، خراشیدگی و از بین رفتن لایه رنگ روی سطح، بسیار مقاوم است.

ضد باکتری: به علت مواد تشکیل‌دهنده این رنگ، زمینه مناسب برای رشد باکتری‌ها، میکروب‌ها، قارچ‌ها، کپک‌ها، جلبک‌ها، خزه‌ها و … فراهم نمی‌باشد. به عبارتی این رنگ‌ها خاصیت ضد آب داشته، ضد شوره، خزه و رطوبت است.

امکان پوشش‌دهی بر روی سطوحی که دور از دسترس هستند از جمله لوله‌ها و رادیاتورها.

کم‌بو یا بی‌بو: پس از اجرا، بعد از مدت کوتاهی بو در محیط باقی نمی‌ماند.

ضربه‌پذیر و مقاوم در برابرتغییر حجم سطوح یا قالب‌هاست. به علت کشش سطحی بالا در مقابل تغییر حجم سطح زیرین و ترک‌های مویی مقاومت می‌نماید.

در مدت کوتاهی خشک می‌شود. بر روی سطوح گچی و سیمانی در کمتر از یک ساعت و پس از گذشت سه روز کاملا خشک ‌شده و پس از آن قابل شستشو است.
به طور کلی می‌توان گفت به دلیل قابلیت پوشش‌دهی و چسبندگی فوق‌العاده از آن جهت اهمیت دارد که در مکان‌ها و فضاهای مختلف از قبیل:

– منازل مسکونی

– لوازم منزل مانند کابینت‌ها، تختخواب‌ها، میز، سطوح دکوراتیو

– مکان‌های پر تردد مانند پاگردها، پلکان‌ها، پارکینگ‌ها

– مکان‌های عمومی از جمله بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس، سالن‌های فرودگاه‌، آمفی‌تئاتر، مترو، استودیوهای ضبط و پخش موسیقی، سینماها، هتل‌ها، فروشگاه‌ها، موزه‌ها، مطب‌های پزشکی و سالن‌های کامپیوتر قابل استفاده است.

رنگی است که پس از اجرا چندین رنگ به صورت مجزا در در آن دیده می شود.
مجموعه‌ای از ویژگی‌های بارز رنگ مولتی کالر بدین شرح می‌باشد:

خاصیت انتی استاتیک: مقاومت بالا در برابر جذب ذرات معلق در هوا که در نتیجه هزینه تمیز کاری و نگهداری را تقلیل داده و بهداشتی می‌باشد.ذرات معلق هوا و دودها را به خود جذب نمی‌کند و مخصوصا برای محیطهای که پر ترافیک و یا پر رفت و آمد هستند بسیار مناسب می‌باشند. (مناطق مرکزی، راه پله ها و…)

شستشوی آسان: با آب و انواع شوینده ها براحتی قابل شستشو می‌باشد. مقاومت عالی در برابر رطوبت و شتشو.

ترمیم: در صورت اسیب دیدگی به سادگی با حداقل مواد و به بهترین وجه ممکن قابل ترمیم است. (درهر ابعاد مانند سطح اولیه و هماهنگ با سطوح مجاور)

بدون نیاز به حلال: از آنجائیکه رنگهای مولتی کالر برخلاف رنگهای موجود در بازار جهت اجرا نیاز به هیچگونه حلالی ندارند، لذا در محیط ایجاد بوی نامطبوع نمی‌کند و به همین دلیل در مکانهایی که امکان تخلیه کامل و طولانی مدت انها وجود ندارد، نظیر منازل مسکونی، مراکز درمانی، مراکز اموزشی، هتلها و… براحتی قابل اجرا می‌باشد.

بدون پوسته شدن، رنگ پریدگی و زرد شدن: رنگهای مولتی کالر با ایجاد سطحی با دوام و استثنائی درمقابل رنگ پریدگی، زرد شدن، پوسته شدن، خراشیدگی و از بین رفتن لایه رنگ روی سطح بسیار مقاوم است.

تنوع و گستردگی در طرح و رنگ: با توجه به فرمولاسیون خاص امکان ساخت رنگهای متنوع و منطبق با هر سلیقه برای ایجاد سطوحی زیبا و چشم نواز را فراهم می‌ کند.

ضد شوره، خزه و رطوبت: این رنگها خاصیت ضد آب داشته که در نتیجه باعث عدم موردی همچون شوره و… می‌باشد.

فوق العاده تزئینی: طرحهای متنوع در رنگهای مختلف، بافت ویژه رنگ، مات و کم جلا بودن رنگ، مشکلاتی از قبیل موج و خرابی سطح زیر کار را در خود محو می‌ کند.

ضخامت کم: بافت زمینه دانه های رنگی بر روی فیلم کمتر از یک میلمتر.

قابل اجرا بر روی تمامی‌سطوح: رنگهای مولتی کالر دکوراتیو بوده و یک لایه فیلم بر روی سطوح ایجاد می‌نماید و بسیار مناسب برای سطوح (گچ.سیمان، بتون، آهن، چوب، رنگ، سنگ، کاشی، پلاستیک، رنگ روغنی، کنتیکس و….) می‌باشد.

سرعت بالا در اجرا: به علت وجود تکنولوژی بالا در ساخت دستگاهای اجرای این رنگ سرعت قابل توجهی در اجرای آن بر روی سطوح آماده وجود دارد و امکان پوشش دهی بر روی سطوحی که دور از دسترس می‌باشد ایجاد شده است. (مثال: لوله ها، رادیاتورها و… )

چسبندگی بالا: قدرت چسبندگی بالا بر روی سطوح اجرایی دارد.

آنتی گرافیتی: مقاومت عالی در برابر رنگ بری اشعه ماورای بنفش و امکان جابجایی وسایل نصب شده بدون تغییر رنگ محسوس با سطوح مجاور.

ضربه پذیر و مقاوم در برابر تغییر حجم سطوح یا قالبها: به علت کشش سطحی بالا در مقابل تغییر حجم سطح زیرین و ترکهای مویی مقاومت می‌نماید.

آنتی باکتریال: به علت مواد تشکیل دهنده این رنگ زمینه مناسب برای رشد باکتریها، میکروبها، قارچها، کپکها، جلبگها، خزه ها و… فراهم نمی‌ باشد.(در داخل گالن)

کم بو یا بی بو: پس از اجرا، بعد از مدت کوتاهی بوی در محیط باقی نمی‌ماند.

در مدت کوتاهی خشک می‌شود: بر روی سطوح گچی و سیمانی در کمتر از یک ساعت و پس از گذشت سه روز کاملا خشک می‌شود و پس از آن قابل شستشو است.

تجهيزات برای اجرا: پمپ باد. پيستوله با نازل مخصوص. مخزن فشار (آدمك)

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات

فروش ورق طلا پتینه کاری در ایران sell patina gold leaf in iran

فروش غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

برخی از مطالب سایت

بسم الله الرحمن الرحیم این سایت برای ایجاد بستر لازم برای قشر زحمتکش نقاشان ساختمان آماده گردیده است و...
شركت یزد رنگ تولید كننده انواع رنگ های ساختمانی- صنعتی- ترافیكی   شركت یزد رنگ افتخار دارد كه...
نقاشی ساختمان هادیاجرای تمامی رنگهای روغنی، پلاستیک، اکرلیک، رنگ نما، بلکا، مولتی کالر، کاغذ دیواری با...
انجمن صنفی تخصصی، کارگری نقاشان ساختمان اصفهان نرخ نامه نقاشی ساختمان مصوب انجمن صنفی کارگران ساختمان...

اینماد

نماد الکترونیکی

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 09121943801 پیامک بفرستید و یا تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام نقاشی ساختماناینستاگرام نقاشی ساختمانفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان

کانال یوتیوب نقاشی ساختمانلینکدین نقاشی ساختمانتوییتر نقاشی ساختمانپینترست نقاشی ساختمانگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید نقاشی ساختمان